wtorek, 7 lutego 2012

Let's get it started!

Dzień dobry cześć i czołem :)

No cóż to mój pierwszy post i wypadałoby mi się jakoś przywitać, tak więc witam się z Wami drogie Czytelniczki, tudzież Czytelnicy (nigdy nic nie wiadomo ;)).Jak mam na imię można wywnioskować z profilu ;)

Zapytacie skąd pomysł na przelewanie własnych myśli na pap… klawiaturę znaczy się. Ano blog ten jest konsekwencją rozwijającej się od dobrych paru lat mojej pasji makijażowo-perfumowo-lakierowej. Do tej pory wszystkie opinie na temat kosmetyków czy też ich swatche umieszczałam na forach internetowych lub w KWC (Kosmetyk Wszechczasów, patrz Wizaż, jeśli nadal to nie jest jasny skrót), jednak moja chęć opisania swoich przygód kosmetycznych poskutkowała decyzją o założeniu tego oto przybytku. 

Według pierwotnego zamysłu ma być to blog przedstawiający moje codzienne zmagania z kolorówką, rzadziej pielęgnacją, testy nowości, kolejne lakiery do paznokci i wszystko, co tego tematu tyczy.
Jeśli chodzi o produkty do makijażu jestem zdeklarowanym MACoholikiem, ale nie gardzę innymi markami, bo przecież istnieją dziedziny w których MAC nie popisał się jakością, lub też jeszcze nie odkryłam produktu tej firmy w danej kategorii ;) Lakiery to moje obecne uzależnienie i tu też mam swojego faworyta – niedawno odkryte przeze mnie China Glaze, aczkolwiek często kupuję je pod wpływem impulsu więc moja skrzyneczka wypełniona jest wszystkimi markami świata ;)
To tyle tytułem wstępu, mam nadzieję, że jakoś zachęciłam Was do dalszej obserwacji rozwoju malinowego bloga, jeśli trafiliście tu akurat w momencie umieszczenie tego pierwszego posta. Jeśli nie to zapraszam do czytania reszty.

Pozdrawiam
M. 



Good morning or rather evening everybody. 


As you probably see this is my first time, when I publish something here, so it would be nice to introduce myself. I’m Mary, a student in the technical university. 

How come that I’ve started to writing? Well, for a long time, I’ve been a beauty freak including makeup cosmetics, nail polishes and perfumes. In Poland  we've something similar to Makeupalley reviews called “Best Beauty Product. Ever” (this is my own, not very exact translation but you can catch a sense), and until now, it was a place where I've written my reviews. At some point I thought it would be nice to have my own space to share opinions, swatches and everything that’s in between :) so I decided to blog. According to my first thoughts La Frambuesa (spanish – raspberry) will be the place where I’m gonna to present my daily adventure with makeup, skincare (rather rarely, but still), tests of new products, another nail polishes that I’ve recently bought and everything that is connected with beauty.  

If it comes to brands I’m a huge fan of MAC Cosmetics, but I appreciate also other, like Benefit (Hoola <3) Chanel and many more. Among polishes I absolutely love China Glaze, in my nails it is 10 times better than OPI, but my box contains different brands, cause I love to buy laquers, especially polish ones . I’m proud of our companies that are able to produce amazing quality nail polishes with low price, and wide range of shades. Nevertheless I regret that there is so many brand outside (in US especially) that I’m not able to try by myself.

Enough that, as for introduction :) I hope that reading this encouraged you to return here another time when more posts will be publish. One way or another, see you next time. 



Greetings
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...