piątek, 24 lutego 2012

Zbiór MACowy cz. I - cienie


Cześć! 

W tej jakże paskudny i dżdżysty wieczór wzięłam się za post czysto przechwalający się, czyli patrzcie co mam :D Głównie, ponieważ sama strasznie lubię oglądać kolekcje innych. A, że przy okazji na chciejoliście lądują kolejne pozycje...No cóż :D



Jak głosi logo, dziś pokażę część mojego zbioru kosmetyków firmy MAC, a mianowicie cienie, ale tylko te zwykłe, mieszczące się w 15stkach. Zawierają one zarówno te z regularnej kolekcji, jak i edycje limitowane, własnoręcznie przeze mnie zdepotowane. W tej chwili zapełniam trzecią już 15stkę, ale jak MACoholiczkom wiadomo, cienie te rozmnażają się w zastraszającym tempie ;) Moje kolory są neutralne lub chłodne, rzadko zdarzało mi się kupić coś z oczywistym złotym połyskiem, ale i takie odcienie znajdziecie na poniższych zdjęciach. Nie uświadczycie natomiast żółci i odcieni morskich typu teal, bo to zwyczajnie nie moje kolory:) 


Cienie trzymam w paletach pogrupowanych kolorystycznie. Oczywiście najczęściej przeze mnie używaną jest ta neutralna, idealna do makijaży na szybko i dziennego smoka :) 
Neutralna zatem idzie na pierwszy ogień:
Vanilla, Shroom, Et tu, bouquet? (LE A Rose Romance), Hypnotizing (LE Love Lace), Kid
Vapour, Naked Lunch, Girlie, Style Snob (LE Love That Look), Patina
Bisque, Wintersky (LE Chill), Paradisco, Satin Taupe, Mulch
Poniżej mamy chłodne fiolety i błękity:
Pincurl (LE Love Lace), Of Summer (LE A Rose Romance), Parfait Amour, Fertile (LE Strange Hybrid), Tilt
Crystal, Illegal Cargo (LE Naughty Nauticals), Fashion Groupie (LE Love That Look), Top Hat (LE Starflash), Freshwater
Silver Ring, Shale,  Suave Intentions (LE Love Lace), Thunder (LE Blue Storm), Deep Truth
I tzw. Misc, czyli reszta, która nie znalazła miejsca w poprzednich paletach
Coppering
Carbonized (LE MAC me Over), Humid 
Swatche na życzenie :) 
Mam nadzieję, że i Was ucieszą zdjęcia, i że zbiorek się podoba. Jeśli macie jakieś pytania, walcie śmiało, zawsze chętnie odpowiem :)

Pozdrawiam
M. 

4 komentarze:

  1. Klik - poczułam lekkie ukłucie zazdrości :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram je od chyba 5 lat, jak nie dłużej ;) Zaczynałam od 3 cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy od kliku zaczyna :))) piękny zbiorek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wiesz, że ja bym z chęcią Twój pooglądała/pośliniła się do niego:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...