niedziela, 26 lutego 2012

Zbiór MACowy cz. II - szminki


Cześć! 

W zasadzie szminki nigdy nie były moim priorytetem jeśli chodzi o kosmetyki, zawsze uważałam, że lepiej wyglądam podkreślając oczy, a moje niesymetryczne wargi nie są stworzone do noszenia niczego innego niż delikatny róż. Powoli przekonywałam się do konturówek i poprawiania naturalnego konturu moich ust i w tej chwili nawet czerwoną szminkę noszę bez kompleksów :) 

Jak zobaczycie poniżej moja kolekcja z jednej szminki w kolorze różu zbliżonego do moich ust, czyli My Lips But Better ;) rozrosła się do troszkę większych rozmiarów, włączając w to klasyczne szminki MACa, Mattene, Slimshine, oraz Pro Longwear i nieco zróżnicowała kolorystycznie. 
Post ten nie będzie recenzją, bo musiałabym chyba każdy kolor oceniać z osobna, niestety klasyczne MACowe szminki mają to do siebie, że różnią się jakością między wykończeniami. W przyszłości, owszem, planuję serię postów recenzujących właściwości każdego odcienia i dokładne swatche, ale do tego potrzebuję zdecydowanie lepszego światła ;) Dziś będzie to tylko zbiorcze ukazanie tego, co mam i co na Waszą prośbę mogę już dokładnie opisać :) 
Foty zbiorcze:
Craving, Lovelorn, Syrup, Hot Gossip, Lustering
Fanfare, Barcelona Red, Runaway Red (LE MAC me Over), Deliciously Forbidden (LE Posh Paradise), Long Stem Rose, Grenadine, Red Dwarf (LE Daphne Guiness) 
I dokładniejsze: 
  • Zacznijmy od McKlasyków ;): 
  • Slimshine, nieodżałowane przeze mnie wycofane już, cudne, błyszczyko-szminki:
  • Mattene, która tak naprawdę jest satynowa i bardzo trwała;)
  • Pro Longwear - jedna z najtrwalszych szminek jakich przyszło mi używać


Jeśli macie ochotę na dokładną recenzję jakiegoś koloru już teraz, nie ma problemu, dajcie znać :)

Pozdrawiam
M. 

2 komentarze:

  1. Z twoich kolorów mam Lovelorn i kocham ja bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się czasem boję, że Lovelorn na mnie wychodzi zbyt barbiowato;) i dlatego kładę przeważnie jedną delikatną warstwę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...