sobota, 31 marca 2012

Essence Nude Glam - Cookies&Cream 03

Mani na dziś - obiecane swatche C&C solo :)
Już w tej chwili mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że to mój ulubiony nudziak, który zgrywa się z moją skórą prawie idealnie.


Nude'glam to nowa seria lakierów Essence przygotowana na wiosnę 2012, ale to już pewnie wiecie ;) Jeśli śledzicie mojego bloga wiecie również, że w swoich zbiorach mam Iced Latte i mimo wcześniejszych zachwytów  nad nim, obecnie przy dłuższym używaniu znalazłam kilka wad. Cookies&Cream jest zdecydowanie tą ładniejszą siostrą Kopciuszka i sprawuje się wzorowo.
Ma kolor własnie kawy z mlekiem z delikatnym złotym shimmerem, który nadaje paznokciom wielowymiarowości. Nakłada się gładko i nie rozlewa po skórkach, ale do krycia potrzebne są 2 przyzwoitej grubości warstwy, inaczej końcówki prześwitują. Lakier schnie w dość szybkim tempie, ok. 20 minut na obie warstwy, ale potem trzeba być nadal ostrożnym, żeby nie porobić sobie wgnieceń. Trzyma się 3-4 dni bez zarzutów, potem zaczyna ścierać się z paznokci. Pędzelek i pojemność są takie jak w standardowych Colour&Go, czyli raczej z tych mniejszych, nie robi to jednak żadnych problemów, bo i malowanie jest całkiem przyjemne mimo mikrych rozmiarów, a i cena jest przyjazna dla kieszeni :)
Nie próbowałam jeszcze traktować go matowym topperem, ale wkrótce wypróbuję i taką opcję :) 

Cookies&Cream to zdecydowanie pozycja warta uwagi, głownie dla Dziewczyn z ciepłym odcieniem karnacji, ale myślę, że i dla tych bardziej chłodnych się nada :) 


Naprawdę polecam ten lakier, bo i kolor i jakość za tę cenę to rzadko spotykane połączenie :) Brawa dla Essence za niego :) 


Pozdrawiam
M.  

7 komentarzy:

  1. mam lakier z tej serii - toffee to go, też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny :)Ma z tej serii Iced Latte:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie to ładniutkie jest :) muszę się zaopatrzyć w te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor Marysiu,szkoda że ja się z lakierami Essence nie dogaduję.

    OdpowiedzUsuń
  5. super ten kolor:) mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...