wtorek, 27 marca 2012

NOTD - Essence w natarciu :)

Obiecany mani, który gości u mnie od wczoraj :) Bardzo delikatny, ale dzięki flejksom z toppera zauważalny przez otoczenie :) Ostatnio poszukiwałam czegoś, co nie będzie mocno widoczne, ale też nie zginie we wiosennym słońcu. Sam C&C, który jest prześlicznym nudziakiem, ma właściwie kolor mojej skóry i potrzebował czegoś ekstra, więc sięgnełam po topper. Strzał w 10! 
Na zdjęciach widzicie dwie warstwy Cookies&Cream <3 pokrytego jedną warstwą toppera Night in Vegas i warstwą Seche. 
Na żywo pomarańcz na flejksach mieni się na wszystkie kolory tęczy, na zdjęciach niestety tego nie widać :/ 50% uroku tego mani pożarł aparat więc zdaję się na Waszą wyobraźnię :) 
Bo na rozmazanym lepiej widać.... ;) 
Recenzje produktów będą zamieszczane osobno, ale już teraz polecam pomacać Cookies&Cream, a nawet kupić bez macania :D Jest świetny! Topper wydaje mi się być bardzo podobny do flejksowego lakieru My Secret, ale to jeszcze sprawdzę i z pewnością zobaczycie fotorelację na blogu :) 

Mam nadzieję, że się spodobało i będziecie kopiować mój pomysł, aż miło ;)  
Pozdrowienia
M. 

4 komentarze:

  1. pazurki śłiczne !
    śliczny efekt, ale idzie lato muszę się przestawić na kolory w końcu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zapolować na jakiś fajny topper, tez mam nudziaka z essence ale topper z pewnością by go troszeczkę stuningował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają flejksy na nudziaku:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...