piątek, 30 marca 2012

Poszukiwane kolory Blaugrany ;)

Moje drogie Czytelniczki, lub też Czytelnicy :)


Potrzebuję Waszej porady :) Otóż poszukuję lakierów, które na paznokciach oddadzą wiernie kolory FC Barcelona zwane również Blaugraną ;) Jako fanka tej drużyny od dawna nie ustaję w poszukiwaniach, ale na razie spełzają one raczej na odcieniach w miarę podobnych, a ja nie chcę zadowalać się substytutami ;)
Dobrze byłoby, gdyby nie były one z półki Chanel, ale ostatecznie i to przeboleję ;)


Dla niezainteresowanych futbolem, a znających się na kolorach:


źródło: www.blaugrana.pl
źrodło: http://commons.wikimedia.org/wiki/
Uprzedzając wszelkie pytania: tak wiem, że to bordo i granat, ale mam zarówno bordowe i granatowe lakiery i porównywałam je z oryginałem na Camp Nou, i żaden nie trafiał w kolor :)


Mam nadzieję, że pomożecie :)


Pozdrawiam
M. 

5 komentarzy:

  1. Niebieskość- poszukałabym coś w Colour alike- mają taką kolekcję niebieską, a bordo może Miami Beat OPI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za typy, na pewno je obejrzę, szczególnie muszę się przyjrzeć Miami Beet :)

      Usuń
  2. Wariatka :D niebieski mi się kojarzy z First Mate a bordo - może Zoya Vanessa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho! Już kiedyś próbowałam, ale nie miałam odpowiedniego bordo. Vanessa? A mają to na nailetc? :>

      Usuń
  3. OPI 25 colorfull years + OPI Royal Blue (dopasowując do obrazka z samymi paskami)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...