sobota, 17 marca 2012

Zielono mi!, czyli Patrykowe pazurki :)

Do wyglądu irlandzkiej dziewczyny dużo mi brakuje, ale przecież dzień świętego Patryka, przypadający dzisiaj, świętować mogę, skoro nawet wiosna za oknem postanowiła zamanifestować swoją obecność i wziąć w nim udział :) 
Nie zaprezentuję dzisiaj zielonego makijażu, bo w zieleniach mi zwyczajnie źle. Zielone oczy +  zielone cienie to zbyt dużo szczęścia naraz ;) Moim wkładem w dzisiejsze święto są trawiastozielone pazurki.
Muszę przyznać, że sama nigdy nie kupiłabym sobie takiego odcienia, ale skoro jestem w jego posiadaniu to czemu by nie użyć :) 
Ladies & Gentlemen przed Wami:  Rimmel I <3 Lasting Finish w kolorze 260 Green Grass. 
Trawka to kremowa zieleń z widocznymi, żółtymi podtonami. Przypomina mi nieco kolor zielonego jabłuszka, ale ocieplony. O ile kolor jest całkiem wiosenny i optymistyczny, to o jakości już nie będę tak radośnie pisać. Na zdjęciach widoczne są 3 warstwy, a i tak nie do końca zadowolona jestem z krycia. Na zdjęciu wersji matowej można zobaczyć moje białe końcówki przebijające spod zieleni. Lakier nakłada się całkiem gładko, ale dziwnym trafem barwnik na paznokciu rozkłada się nierówno i potrafi robić prześwity. Trzeba być dosyć uważnym przy nakładaniu, z pewnością nie jest to typ " paint&go" ;) Lakier ładnie błyszczy sam z siebie. Pędzelek, jak to w rimmel'owych lakierach, przeciętny, ale też niezbyt denerwujący. Sama buteleczka mieści 8ml produktu, które dla mnie przy tych odcieniu, jest ilością aż za nadto wystarczającą. Jeśli kto lubuje się w takich kolorach, to czemu nie.
And here comes the swatches:  
Shine... 
... and matte


Jak sądzicie, yay or naaaah?:D 

Pozdrowienia
M. 


PS. Chętnie przyjmę propozycje zielonych lakierów, które nakładają się zdecydowanie lepiej niż ten gagatek, a są równie wiosenno-trawiaste ;) 

3 komentarze:

  1. Poszukaj w szafie essence! Ja mam jeden zielony lakier essence, ale niestety nie podam ci numerka, bo koleżance pożyczyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zielenią,ale ta jest ładna:)
    Obserwuję:)*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...