poniedziałek, 30 kwietnia 2012

11 Questions Tag - Imprevisivel pyta, Mary odpowiada

Kolejny tag który do mnie przyleciał :) Tym razem od Imprevisivel :)




Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez  Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.



Pytania na jakie przyszło mi odpowiadać: 



1. Jaka jest Twoja ulubiona maska do włosów ?
Aloes i Granat Alterry, ale nie należy trzymać jej zbyt długo, bo wtedy działa przeciwnie niż efekt zamierzony

2. Czy olejujesz włosy >
Tak, przynajmniej raz w tygodniu. 

3. Jaki jest kosmetyk bez , którego nie możesz żyć ?
Oh Gad, trudne pytanie ;) Nie miałam w głowie natychmiastowej odpowiedzi na to pytania, więc chyba takiego nie ma, ale gdybym miała wybrać, to jest to żel do higieny intymnej Perfecta Mama, którym normalnie myję twarz a na wyjazdach zastępuje mi żel do twarzy, ciała i szampon :)

4. Twój ulubiony tusz do rzęs? 
Nie mam ulubionego, ale chyba będzie to 2000 Calorii, po wczorajszych testach okazało, się, że jest nawet lepszy niż zapamiętałam :)

5. Jaki blog o pielęgnacji włosów polecasz ?
Czytam dużo blogów poświęconych włosomanii, ale jako kompedium wiedzy i dobry blog na początek - 

6.Czy uważasz , że odstawienie silikonów (w pielęgnacji włosów) jest słuszne ?
Nie należy z nich rezygnować całkowicie, ale u mnie ich odstawienie dało włosom naprawdę dużo dobrego

7.Który element makijażu jest u Ciebie obowiązkowy ?
Bez pomalowanych rzęs wyglądam jak topielec, więc bez tuszu ani rusz!

8.Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki ? ;>
Wolę nie wiedzieć ;)

9.Wyznajesz zasadę tanie nie znaczy złe ?
Owszem. 

10.Jaka jest Twoja urodowa obsesja >
Dłonie i paznokcie. Moja duma i zarazem najbardziej wystawiona na niekorzystne warunki część ciała. 

11.Czy ktoś z Twojego otoczenia wie , że prowadzisz bloga , czy jest to Twój mały prywatny świat ? ;>
Mój Mężczyzna, który dopinguje mnie w prowadzeniu tego miejsca i małe grono znajomych, które mi kibicuje,  a także część tych wirtualnych znajomych, którzy wiedzą, że La Frambuesa to ja :)

Kogo taguję? 
Wszystkie moje Obserwatorki, czujcie się otagowane, oraz Wy drogie Czytelniczki, do których tag jeszcze nie doleciał, a chciałybyście odpowiedzieć na poniższe pytania :) 

1. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?
2. Oczy czy usta? Co podkreślasz w makijażu najczęściej? 
3. Jaki lakier do paznokci jest Twoim ulubionym? (wybaczcie, nie mogłam się powstrzymać ;)) 
4. Kosmetyki jakiej firmy wysokopółkowej lubisz i dlaczego? 
5. Skąd pomysł na prowadzenie bloga ?
6. Czy jesteś włosomaniaczką?;)
7. Gdybyś miała polecić komuś jeden kosmetyk kolorowy, który jest niezawodny, i u Ciebie sprawdza się zawsze, co by to było?
8. Czy używasz polskich marek kosmetycznych? 
9.OPI, Essie czy China Glaze? ;)
10. Torebkowy niezbędnik, czyli co nosisz w podręcznej kosmetyczce :)
11. Czy formuła kolekcji limitowanych przemawia do Ciebie, czy reguła niedostępności na Ciebie działa? :)

Pozdrawiam

M. 

2 komentarze:

  1. Ile oznacza "nie za długo" w wypadku tej maski? Wczoraj ją kupiłam i opis producenta mnie powalił, nie mam zielonego pojęcia, czy mam to trzymać minutę, czy pół godziny, czy raczej cztery itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo to u mnie najlepiej skutkuje, kiedy mam ją ~30min na włosach. Po 2h sesji w karty miałam siano, a po 10 min. więcej zdziałała różowa Isana, wiec tak do godziny można spokojnie trzymać :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...