sobota, 7 kwietnia 2012

Dobre & wycofane vol. 001 Essence Colour&Go - In Style 77

Dziś pierwszy post z cyklu dobre & wycofane :) Będę tu prezentować kosmetyki, które naprawdę mi się spodobały, a głupią decyzją producenta zostały wycofane z obiegu. Dopasowując się do pogody za oknem, na pierwszy ogień idzie lakier, a jakżeby inaczej... Essence - In Style :D Można go jeszcze upolować w koszyczkach wyprzedażowych w Drogeriach Natura/innych drogeriach, tak więc jeśli się skusicie, pędźcie do najbliższego możliwego źródła :) 


Długo nie mogłam przekonać się takich odcieni na własnych paznokciach, ale jedna buteleczka, druga i jakoś poszło. In Style należał do linii Colour&Go, czyli fajne kolory za małe pieniądze, jakość jak się trafi ;) Ma kolor ciemnego granatu wymieszanego z butelkową zielenią, taki nasycony, ciemny teal z turkusowym shimmerem. Nakłada się gładko, pierwsza warstwa jest przezroczysta, dwie dają pełne krycie. Ślady pędzelka są nieco widoczne, ale nie rzuca się to zbytnio w oczy. Zasychając nie robi niespodzianek typu bąbelki, czas schnięcia w normie ok. 20 min, co jak dla mnie jest jeszcze do przeżycia :) Trzyma się ok. 3 dni, przeważnie po tym czasie zmieniam kolor, więc nie wiem jak z dłuższym utrzymywaniem się, ale nie oczekiwałabym wiele ;) Pędzelek tak jak i we wszystkich C&G, przeciętny, ale nie sprawiający większych problemów. Będzie idealny jako baza do wszelkich niebieskich i zielonych glitterów :) Jeśli szukacie czegoś podobnego, ale bardziej granatowego sprawdźcie 76 Hard To Resist z tej samej serii (nie oparłam mu się i ja, swatche wkrótce ;)).
Cena normalna to 5.49zł, ja kupiłam za 3.99zł, pojemnośc to 5ml. 
Swatche robione były w świetle dziennym, dwie warstwy bez topa.


Lubicie takie morskie kolory? A może to nie Wasza bajka i lubujecie się w pastelach, tak modnych tej wiosny :) Czekam na Wasze zdanie :)

Pozdrawiam świątecznie
M. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...