czwartek, 5 kwietnia 2012

Giveaway'owe rozwiązanie :) + kolejny haul...

Lakierem przedstawionym przeze mnie TUTAJ, był jak poprawnie odgadła Aaliyah, Toffee To Go od Essenca ;) Gratuluję serdecznie :) 


I chciałam się pochwalić co upolowałam dzisiaj :D Moje włosy są przeszczęśliwe już teraz, a oczy nie mogą doczekać się testów :D I co gorsza to jeszcze nie wszystko co ostatnio kupiłam, ale niedługo to chyba sama się wyślę na odwyk, więc na razie koniec publicznego chwalenia się :D (Taaaa...)


Tadam: 
My Precious :D
Caluśki, praktycznie pełny stand metalicznych cieni MIYO na mnie czekał :D Chyba wrócę po kolejne kolory :) 
Od góry, jak wskazówki zegara: 45 Luxury Leila, 43 Lovely Lucy, 52 Sexi Rose,  46 Rockstar Robyn,  47 Lucky Mia , 41 Sweet Lulu

Swatche soon, jak tylko będzie trochę słońca :) 


Miłego wieczoru :) 
M. 

8 komentarzy:

  1. Też niedawno kupiłam Jantar.Ciekawe cóż z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, odgadłam! super :) podaje maila: monikam18@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę każdy kupuje Jantara:) fajne cienie dlaczego u mnie nie ma Miyo;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłabym się na Jantar, ale nie wiem w jakich sklepach go szukać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jantar ;) Wiele dobrego słyszałam o tej odżywce ;)
    Obserwuję i zapraszam równiez ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miyo nakładam palcami - ostatnio próbowałam pędzelkiem nanieść na powiekę ten złoty z limitki i masakra.... Cały policzek miałam osypany! Ale jeżeli chodzi o te zwykłe matowe to pędzlem rach - ciach idzie :) tylko te jakieś felerne :/
    A mam tych cieni uuuuuuu! Z 17 chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy kupują Jantara, mam i ja ;) Dzisiaj nałożyłam całe 5ml, zobaczymy jak to będzie :)

    @Ceci: też mi się nie wydaje, żeby pędzelki były dla nich odpowiednie, jedynie takie z syntetycznego włosia i płaskie. Niestety te paskudy się sypią, już przy robieniu swatch'y to wyszło. Mam nadzieję, że jakoś je okiełznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te cienie Miyo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...