poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Lakiery nude - porównanie z Essence Cookies&Cream

Cześć!

Ciepłe przyjęcie posta o nude'kowym C&C było dla mnie inspiracją do zamieszczenia krótkiego przeglądu posiadanych przeze mnie lakierów we wszelkiej maści beżach i odcieniach cielistych :) To tak w ramach odpoczynku od wszech obecnie atakujących nas mocnych, letnich kolorów i pasteli ;)
W bliższej/dalszej przyszłości postaram się stworzyć o tych lakierach osobne, recenzujące notki, teraz tylko swatche :)

Od góry: H&M Nerd, Essence Iced Latte, Essence Nude it!, Essence Cookies&Cream
Od góry: OPI Dulce de Leche, Vipera Jumpy 176, Inglot 842, Essence Cookies&Cream
Każdy swatch to standardowo 2 warstwy, bez topa i bazy. Przedstawione odcienie są dość zróżnicowane odcienie, dla zimnych i ciepłych karnacji, ale moim faworytem nadal pozostaje Ciasteczko ;) Najgorszy z nich wszystkich jest essence'owy Nude it!, który ma paskudny odcień kiepskiej musztardy, by nie rzecz bardziej obscenicznie ;) Szczególnie w świetle sztucznym w połączeniu z moją skóra wygląda paskudnie i chyba wyląduje u nielubianej koleżanki ;) 
Jeśli ktoś poszukuje C&C ale bez drobinek to polecam odcień Nerd H&M lakieru, który jest bardzo do niego zbliżony, ale kremowy i nadal kryjący po dwóch warstwach. 

Czy są tu jeszcze jakieś fanki cielistych odcieni? 


Pozdrawiam Was serdecznie i ciepło w ten paskudny dzień 
M. 

10 komentarzy:

  1. Ja jestem fanka cielistych odcieni :) Niestety denerwuja mnie smugi, ktore czesto pojawiają się przy malowaniu takimi odcianiami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prócz NERDA(mój ulubieniec) polecam też Golden Rose Sweet Colour o nr 07.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było kilka nudziaków opisywanych.

      Usuń
  3. mam jednego nudziaka w mojej kolekcji, essence nude glam - toffee to go i bardzo go lubię, ładnie się wpasowuje w kolor moich dłoni. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Opikowe Barefoot in Barcelona i San Tan Tonio. Lubie nudziaki i ciemne. Innych prktycznie nie nosze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej a ja Ci zazdroszczę że tak pięknie te nudziaki się u Ciebie prezentują... u mnie wyglądałyby beznadziejnie, mam paskudne skórki :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiniaczku przypomniałaś mi o Barefoot, już miałam go w koszyku a wymieniłam na Dulce de Leche. Chyba go sobie sprawię na wiosnę :)

    Kasiek nie marudź, masz ładne pazurki :) Moje skórki po ostatnich zabawach z acetonem i rękawiczkami w labie wyglądają okropnie, jestem właśnie na etapie odratowywania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy mnie się ten Nude,it! się najbardziej spodobał, przynajmniej na Twoim zdjęciu-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie na żywo wygląda paskudnie ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...