poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Lazy Sunday links vol. 001 :)

Właściwie powinno być Lazy Monday, ale potraktuję ten dzień jeszcze jako drugą część niedzieli ;) 


Z dniem dzisiejszym chciałam zapoczątkować serię postów leniwie niedzielnych, czyli 5 linków, które ostatnio mnie zainspirowały, kosmetycznych i nie tylko, prawdopodobnie będzie to również coś w stylu "mój ostatni Youtube'owy ulubieniec" albo inne bzdury, które ostatnio mi się spodobały.


Tak więc jedziemy:
Chciałam być jak Lauren Conrad i wytrwale ćwiczyłam. Nadal nie wychodzi...


Jedna z moich inspiracji na zbliżającą się dużą imprezę :) 


Mój ulubiony niebieski smokey, wykorzystany wiele razy, ale nadal zachwyca :) 


http://nailasaurus.blogspot.com/  - moje ostatnie odkrycie, warto przejrzeć archiwum, gratka dla lakieroholiczek :D 


Lana - sensacja ostatnich miesięcy. Na razie podchodzę ostrożnie do jej twórczości i silikonowych ust ;), ale czuję, ze coraz bardziej wkręcam się w ten klimat :) Strasznie podoba mi się jej gust modowy i kreacje, które wybiera na gale muzyczne :)


I na koniec coś poprawiającego mi humor przez ostatnie 2 tygodnie :)


Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo, bardzo słonecznie 
M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...