wtorek, 17 kwietnia 2012

TAG: 50 pytań do...

Tag ten pojawił się jak kometa w blogosferze i rozprzestrzenił w tempie natychmiastowym :) Zostałam otagowana i ja, po raz pierwszy kiedykolwiek, przez przemiła Kasię ze Sweet & Punchy :)  


Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)



Tak więc drogie moje Czytelniczki :) Ciekawa jestem pytań od Was i obiecuję, że na (prawie) wszystkie chętnie odpowiem :)


Kogo nominuję? Was wszystkie, które czytacie mego bloga, czy to wpadłyście na chwilę, czy też jesteście stałymi czytelniczkami.

5 komentarzy:

  1. Wyobraź sobie, że możesz nawiązać współpracę z każdą kosmetyczna marką na świecie. Którą wybierasz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu odpowiedź Cię chyba nie zaskoczy ;) MAC za jakość, kolory i możliwości :) Nie znam aż tak Urban Decay i Illmasqua, ale z nimi chętnie też bym się dogadała :)

      Usuń
  2. Co robisz poza prowadzeniem bloga?
    Czy masz jakieś zwierzątko?
    Najorginalniejszy zapach jaki wąchałaś?
    Ulubiona przekąska zdrowa i niezdrowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal :D jestem studentką, ścisłowcem i już inżynierem w jednym :D
      Obecnie nie :)
      Oooooo mamo, toś mię zagięła :) W czasach zaawansowanego perfumomaniactwa (czyt. w poprzednim życiu :P) przez łapki przewijały mi się różne próbki, najoryginalniejsze stanowczo były Demeterki, przeróżne, ale najoryginalniejszy hmmm świeże pranie się liczy? Nigdy nie byłam fanką woni bardzo, zapadających w nos, ale w moim mniemaniu zapach Presence Dune Femme Mont Blanc pachnie jak jedyna w swoim rodzaju mieszanka ananasa, mydła i sosny. I co lepsze, całkiem udana mieszanka ;)
      Pomidory!!! Ale koniecznie działkowe, nie z Tesco, czy innego miejsca gdzie sprzedają plastikowe warzywa. Pochłaniam je kilogramami, w różnej postaci, a stąd już niedaleko do tej mniej zdrowej ich wersji - pizzy pepperoni/4 sery <3 Najlepiej z zimnym piwem, ale to już totalna rozpusta :D

      Usuń
    2. Ja uwielbim połączenie zapachów : Lanvin Oxygene i Guerlain Aqua allegoria pamplelune :) Prawie jak gin z tonickiem :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...