niedziela, 29 kwietnia 2012

Weekendowy haul - TK Maxxx I love U :)

Cześć! 

Zobaczcie co przyniosła mi niespodziewana wizyta w TK Maxxx w dniu dzisiejszym ;) Poszłam do Super-Pharm'u w poszukiwaniu pędzli Eco Tools, których oczywiście nie było, a skończyłam z kolejnymi lakierami. Ciężkie jest życie kosmetoholiczki ;) Oprócz zestawu Color Club upolowałam kolejnego malucha Max Factor, który tak jak i lakier pokazywany w TYM poście był przeceniony z 17.99zł na 13.49zł, ten nazywa się Odyssey Blue i jest granatem opalizującym na fiolet i turkus <3 Tusz to klasyczne 2000 Calorie, ale z podwiniętą szczoteczką i w nowej szacie graficznej. Poprzednio używałam go jakieś 7 lat temu, zobaczymy czy nadal jest tak dobry jak był wtedy;) 
Color Club Alter Ego Reveal Your Mystery Collection- przynamniej w teorii ;)
L-R:  Coral Cascade, Take Me To Your Chateau , I Believe in Amour, Who Are You Wearing?,  Pardon my French, Edie,
Top/Basecoat
Max Factor 43 Odyssey Blue, 2000 Calorie Curved Brush 
I na koniec mały spoiler: 
Cały następny tydzień poświęcony będzie szminkom, jak widzicie poniżej. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja idea Lipstick Week ;) 



Pozdrawiam Was gorąco, u mnie 30 stopni i praży niemiłosiernie :) Mam nadzieję, że u Was jest równie ładnie i słonecznie :) 
M. 

5 komentarzy:

  1. też tak mam, że wychodzę po coś konkretnego a wracam z masą innych rzeczy ;) U mnie też 30 stopni, ale i tak wole upał od zimna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw Color Club w bardzo przyjemnych kolorach - podoba mi się :) Klasyczna wersja mascary 2000 Calorie to jedna z moich ulubionych. Mini lakier MF też posiadam, ale w innym kolorze (19 Deep Gray) i przyznam, że nie polubiliśmy się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nazwa lakieru to Deep Grey a nie Gray jak napisałam ;)

      Usuń
  3. Lakiery mają śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam zestaw z Tk Maxx tylko trochę inny:) Również zestaw z tymi internetowymi się nie pokrywa... Pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...