środa, 4 kwietnia 2012

Zagadkowy, lakierowy giveaway :)

Mam dla Was niespodziankę rozdaniową, malutką bo to dopiero początek, ale bardzo miłą :) 
Na zdjęciu przedstawiony jest lakier, który do tej pory nie był jeszcze przeze mnie prezentowany. Kto zgadnie markę i nazwę - wygrywa go :) Nie jest to edycja limitowana i spokojnie można ją znaleźć w sklepach. 
W zgłoszeniach proszę Was o podanie maila, aby miała jak się ze zwyciężczynią skontaktować :) 
Rozwiązanie konkursu jutro o godz. 20.00. 
Zdjęcia w świetle dziennym, po prawej w bezpośrednim

Życzę Wam powodzenia :) i mam nadzieję, że zagadka nie okaże się zbyt trudna ;)


Pozdrawiam
M. 


EDIT: Aaliyah, gratulacje :) To właśnie Toffee To Go jest przedstawione na zdjęciach :) Proszę Cię, podaj mi swojego maila, żeby wiedziała gdzie wysłać buteleczkę :)

6 komentarzy:

  1. Essence Nude Glam Cookies&Cream?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym obstawiała ChG Sunset Sail czy jakoś tak,ale to pewnie jakis essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. essence nude glam toffee to go? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...