sobota, 26 maja 2012

Haul wczorajszo-dzisiejszy, czyli nie wpuszczajcie mnie do drogerii ;)

Trzy posty jednego dnia to chyba lekka przesada, ale mam nadzieję, że nie macie mnie jeszcze dość ;) 

Wpadłam wczoraj do Sephory, a dziś odwiedziłam kilka niesieciowych drogerii, gdzie można znaleźć perełki typu lakiery Color Alike lub pełną szafę MIYO ;) Rezultaty pokazane na zdjęciach to nie wszystko, część naprawdę trudno dostępnych perełek jest przeznaczona dla Was, ale o tym na razie cicho sza! ;) 

Tak więc podziwiajcie:  
Doustna u góry, dooczna na dole ;) 
Ten komplet to 07 Gorgeous Peach i 04 Taupe i obie po pierwszym dniu testu są bardziej niż świetne! Chcę więcej! A najlepiej pełną gamę kolorystyczną :D 
Brakuje pachnącego MIYO, bo wpadł do torebki i znalazłam go dopiero po zrobieniu zdjęć :/
ale na pewno pojawi się na blogu już niedługo :) 
Od lewej: H&M Aqua Splash, Q - Intrygo Indygo, Miętus i 162 z najnowszej kolekcji, nadal bez nazwy. Odżywka to następczyni 8w1, zobaczymy jak się sprawdzi :) 
Cięższa artyleria została zakupiona :) 
Taaak kwasy :D Diacneal był dla mnie dobry, kiedy stosowałam go przed maturą, mam nadzieje, że za bardzo nie pogrzebali w składzie. Filtry do kwasów obowiązkowo! 
Ktoś wie, czy mogę stosować serum z wit. C bez przeszkód, na zmianę z TriAcnealem? 
Maj preszys :D Chodziłam koło niego ponad miesiąc i w końcu capnęłam ostatnio sztukę,
a to wszystko przez Srokę i jej post! 
Jest wzorzysty. Jest różowy. Jest piękny i jest mój! Capnęłam ostatnią sztukę i nadal się ekscytuję. Idealny na nadchodzące lato, pochodzi z kolekcji Artdeco na lato 2012 Marrakesh Sunset.  

Zerknijcie na post poranny KLIK! nadal macie szansę na zarobienie punkcika w nadchodzącym rozdaniu ;) 

Tak, stanowczo mam zaawansowany zakupoholizm. Ale jak głosi motto Aliss - shopping is cheaper than psychatrist ;) 

Na fejsie skarżyłam się ostatnio, że chce Essie w Superpharmie i w końcu moje prośby zostały wysłuchane. Wystarczyło się ruszyć 80 km na północ ;) Stanęłam przed szafą, pooglądałam, pomedytowałam i... nie wybrałam nic. Wszystko albo wtórne, albo już mam. Limitki mają zdecydowanie lepsze :) 

Obiecuję, że to na dzisiaj koniec i idę się SPAmić domowo. Adiós
M.


Ps. Po prawej stronie jest sonda, proszę oddajcie swój głos, ułatwi mi to selekcję kosmetyków do kolejnych postów, a i Wy będziecie chętniej tu wpadać, czytając to co lubicie :) 

10 komentarzy:

  1. ja w czerwcu zdecydowanie robię denko :x

    śliczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja o dziwo produktów pielęgnacyjnych mam mało i raczej dobrze dopasowane, to kolorówka jest tu "problemem" ;)

      Usuń
  2. Fajne zakupy, świetne lakiery Q :) Zastanawiałam się ostatnio nad lakierem H&M Aqua Splash - do wyboru były jeszcze 2 inne odcienie, ale ostatecznie nie skusiłam się. A Ty go polecasz? Jaki daje efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowałam jeden paznokieć i tak jakoś średnio. Brokat jest gruby, ale jest go stosunkowo mało w porcji, która nabiera się na pędzelek. Będzie dobry do konkretnego layeringu z kilku warstw. Solo to jednak nie to co chciałam uzyskać :)

      Usuń
    2. OK, dzięki :) W takim razie chyba go sobie daruję.

      Usuń
  3. a mnie się udało wyjść dziś z Marionnaud z pustymi rękami!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne lupy :) ja jestem na odwyku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja oszczędzam na ciastoline dla córki:)) ha ha

    podobają mi się te sephorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Mary - mam nadzieję, że się w końcu uda nam spotkać - może przyszły weekend? :)
    jestem ciekawa jak Ci się spodoba ta doustna kredka bo też się od jakiegoś czasu wkoło nich kręcę... ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...