wtorek, 15 maja 2012

MACowo - szminkowy haul, czyli jak blogi wpływają na stan mojej kieszeni ;)

Cześć

Dzisiaj mój blogroll pokazuje w większości posty haulowe, więc nie oprę się i ja. Doleciała do mnie paczuszka od Dobrego Ducha  + zakupiłam parę rzeczy w zaprzyjaźnionej drogerii :) Jak widać lwią część stanowią szminki do których przekonałam się ostatnio i tak na dobrą sprawę z błyszczyków używam jedynie... Carmex'u ;) 
We opakowania po płynie YR jest odlewka podkładu Face&Body z MACa w odcieniu C6, macowa szminka to Shy Girl. Reszta jest w miarę dobrze widoczna na zdjęciu :)


I pragnę ostrzec, że przeglądanie blogów źle się kończy w moim przypadku - zachwyty nad nudnymi pomadkami Celii poskutkowały 2 sztukami w kuferku i kolejnymi 2 na wishliście ;) Matowy błyszczyk Manhattan to też Wasza wina ;) 

Pozdrawiam Was ciepło :) 
M. 

PS. Obecnie większość mojego czasu pochłaniają badania laboratoryjne do pracy magisterskiej, stąd też czasem brak notki, ale staram się aby codziennie dostarczać Wam nową porcję mojej pisaniny, więc wybaczcie jednodniowe przestoje :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że nie jest się jedyną z takimi chciejstwami ;)

      Usuń
  2. Poszalałaś, nie ma co :D. Nudne Celie są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszam się, że podkładu i pudru potrzebowałam, a nudnych szminek nigdy dość :P I to m.in. przez Twoją opinię nabyłam Celię ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Nie dość, że ładne to jeszcze dobre jakościowo ;)

      Usuń
  4. no no no :) a ja chcę zobaczyć jak Wstydliwe Dziewczę wygląda na ustach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mi wyślesz trochę słońca to będzie i swatch :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...