czwartek, 24 maja 2012

Moja kolekcja lakierowa - różne odcienie nieba ;)

Witam Was moje urocze Czytelniczki w tej bezchmurny wieczór :) Moje okno w tej chwili pokazuje przepiękne bezchmurne niebo z różnymi odcieniami błękitu, przechodzącego w złoto, chociaż prawdopodobnie zanim skończę pisać będzie to już granat ;) Po 10h pracy w laboratorium mam w końcu czas by podzielić się z Wami kolejną odsłoną cyklu - zawartość lakierowego pudełka, które wygląda mniej więcej tak: 


i zrobić na nowo mani, który nie przeżył spotkania z powszechnie stosowanymi rozpuszczalnikami ;) 

Owo niebo właśnie natchnęło mnie do wyboru koloru na dzień dzisiejszy - niebieskiego i przeróżnych jego wariacji. 
Post o niebieskich lakierach już był ;) KLIK! Od tego czasu jednak trochę ich przybyło, więc skoro pokazuję całą kolekcję warto byłoby pokazać również nadal popularne odcienie tego koloru, które znajdują się w moim pudle. 

Tadam: 


L - R: 
Essence  - Glorious Aquarius
Rimmel - 825 Sky High
Colour Club - nadal nie wiem, ale jest naprawdę fajnym baby blue ;)


L - R: 
MAC - Rain of Flowers LE Posh Paradise
Models Own - Disco Mix 
Max Factor - Odysey Blue 
Essence - Hard to Resist, którego nie ma na zdjęciu, bo został w drugim mieszkaniu :) 

Nie ma tego dużo, ale też nie używam niebieskich lakierów na tyle często (prócz jednej buteleczki ;)) by mieć ich całą gromadkę. Nie znaczy to jednak, że ich nie lubię, po prostu inne kolory lubię bardziej ;) a najbardziej lubię oglądać Wasze kolekcje :) 

Podzielcie się swoimi kuferkami/półeczkami lakierowymi, chętnie pooglądam co też w Waszym użyciu jest, czego nie lubicie, a co wręcz przeciwne ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie
M. 

PS. Tutaj mały sneek peek tego co w najbliższy weeked ;) Kto zgadnie jakie marki przedstawia zdjęcie? :> Wiem, że niełatwa zagadka ;) 



4 komentarze:

  1. Super kolekcja:) ja niebieskiego lakieru używam sporadycznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. o ile turkusów jakoś u siebie nie widzę.. to granaty już bardzo! :)
    fajna kolekcyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, a lewy dolny róg to wygląda na takie essence w kwiatuszki, a reszta - no idea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie lakiery mi się podobają :) świetne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...