poniedziałek, 21 maja 2012

Moja kolekcja lakierowa - nude'ne i pochodne ;)

Cześć!
Dziś przyszła pora na telesfora... Znaczy się na odcienie neutralne ;) Nude - cieszące się niesłabnącą popularnością we wszelkich odmianach kolorystycznych i wariantach wykończeniowych :) Spójrzcie zresztą jakie posty są najczęściej czytane na moim blogu - porównanie cielistych odcieni i Cookies & Cream, czyli kolejny nudziak :) 

Osobiście, obok czerwieni to mój największy faworyt jeśli chodzi o uniwersalność :) I jak widać poniżej mam ich trochę, ale moim ulubieńcem niezmiennie pozostaje Cookies & Cream Essence :) 

Enjoy:
L - R:
Vipera - Jumpy 176
Essence - Nude it! 
Essence - Iced Latte
Essence - Cookies & Cream
Essence - Toffee to Go
H&M - Nerd
H&M - Pink Mist
Q (ku) - Światło proszę!
Essence - Night in Vegas 
L - R:
Essence - Ready to Be Bitten
Joko - Milky Shimmer 93
MAC - Soiree LE

Dziewczyny, czekam na Wasze propozycje nudziaków, których brak w mojej kolekcji, a które Wy lubicie :) Podzielcie się swoimi typami, zawsze chętnie poczytam.

Pozdrawiam Was ciepło
M. 

4 komentarze:

  1. OPI - passion i Essie - mademoiselle - moje 2 ulubione nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm może Eveline Color instant 496 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę go nigdzie dostać, a próbowałam parokrotnie :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...