sobota, 19 maja 2012

Moja kolekcja lakierowa - róże i spółka :)

Dzień dobry, a raczej dobry, bo ciepły (w końcu!) wieczór :)
Mavia z Lakierowych Wywiadówek zapoczątkowała jakiś czasu temu serię pokazującą jej kolekcję kolorystycznie - ja swoje niebieskie już pokazałam jakiś czas temu KLIK!, a czerwone dawno temu KLIK! tak więc przyłączając się do idei dziś pora na róż
Nie do końca jestem fanką tego koloru, ale czasem zdarzy mi się zauroczyć jakiś odcieniem. Z takich zauroczeń powstała całkiem przyzwoita kolekcja ;) Do tej części zaliczyłam również korale z przewagą różu. 
Jeśli na blogu zamieściłam już swatche danego odcienia, wystarczy kliknąć w jego nazwę :)


Tak więc enjoy: 


L-R:
Models Own - Raspberry Crush
H&M - Meet Mr. Perfect
China Glaze - Primavera
Astor - 16(?)
Rimmel - 230 Portobello Pink
Inglot - 946, którego nie ma zdjęciach, a swatchowany był


L-R:
Inglot - 720
China Glaze - Conga to My Cabana
Essence - 63 Think Pink
H&M - Coral
Color Club - Get a Clue (?)
Essence - 02 Wear Your Little Tutu
Models Own - Pink Fizz
Essence - 05 Sweet as Candy
Color Club - nadal nie wiem, to z TK MAXX'owego zestawu ;) KLIK! Być może to He loves me


Jak widać niewiele zeswatchowałam ;) 


Kolejne odsłony cyklu wkrótce, a to z racji obecnej długości moich paznokci, na który nie toleruję na co dzień innego lakieru niż beżowy :/ 


Jeśli jednak chcecie zobaczyć któryś kolor na swatchach paznokciowych dajcie znać - zrealizuję jak tylko będę mogła ;) 


Pozdrawiam
M. 

2 komentarze:

  1. Fajna kolekcja

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie Essence jak zawsze wygrywa! :D serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...