czwartek, 17 maja 2012

NOTD - OPI, China Glaze & more ;)

Dzień dobry :) Dzisiaj coś dla zdecydowanie większych srok niż ostatnio ;) 
Moje dzisiejsze pazurki są nieco inne niż zazwyczaj, raz z powodu ilości brokatu na cm2 płytki :D a dwa z powodu długości, niestety. Piszę niestety, bo dziś nie udało mi się jednak odratować zadartego paznokcia, który miałam nadzieję jakoś skleić lakierem. Tak więc jest to absolutny debiut jeśli chodzi o krótkość i wierzcie mi, że czuję się jak bez ręki ;) Ostatni raz takie szpony, albo ich brak miałam pół roku temu z identycznego powodu i tak przyzwyczaiłam się do swoich długich pazurków, że aż żal mi patrzeć na te kikutki. 
Nosiłam na nich przez kilka dni OPIka - Tease-y, does it!, który w buteleczce jest piękny, na paznokciach już nieco mniej, ale nadal wart uwagi (mimo, że końcówki starły się już 12h po pomalowaniu <foch>). Stał on się bazą do layeringu na dzisiejszą imprezę, i tak na na paznokciach mam: 

  • 2 warstwy TDI! 
  • 1 warstwę China Glaze - CG In The City 
  • 1 warstwę NYC Starry Silver Glitter 105
  • 1 warstwę Essence Special Effect Topper 08 Night in Vegas
Razem tworzą przyjemną dla oka kompozycję, która w słońcu błyszczy i migocze jak szalona... Nie wyobrażam sobie natomiast zmywania tego... ;) 

Dodam tylko, że na co dzień rzadko noszę brokat na paznokciach, wolę raczej kremowe lub delikatnie shimmerowe kolory, ale dziś jest specjalna okazja więc zaszalałam :D 

Zapraszam zatem do obejrzenia: 

I tradycyjnie rozmazane, bo lepiej widać ;) 
W tej chwili mam chyba wszystko na pazurkach - lakier bazowy jest glassfleckowy, na to 2 warstwy brokatu, który zawiera holo i to wszystko przyprawione flejksami ;) Nie jestem w 100% przekonana do takiego przepychu, ale chyba potrzebuję trochę czasu ;) 

Yay or naaaaaay? ;) 

Pozdrawiam Was ciepło
M. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...