sobota, 2 czerwca 2012

Co w tym środku było, czyli świąteczne prezenty w czerwcu ;)

Co jest w środku? Ano Marti dobrze zgadła, paczka z Truskawy, która zawierała 2 mniejsze i jedno większe cudo :D 

Moje słodkie, czyste maleństwa czyli produkty z MACowej kolekcji Glitter&Ice, która do polskich sklepów trafiła dobre pół roku temu, a z której macałam nędzne resztki jedynie... Od czegóż jednak mamy outlety internetowe? ;) 
W ramach Dnia Dziecka zrobionego samej sobie, kliknęłam 2 Paint Pot'y i jeden Beauty Powder, czyli to co chciałam najbardziej mieć z tej kolekcji. 


Przedstawiam zatem: 
  • Paint Pot's Let's Skate i Morning Frost:



Let's Skate
Morning Frost
  • Beauty Powder Snowglobe


Zdjęcia opakowania pudru nie będzie, bo jest nieziemsko niefotogeniczne i srebrne opakowanie odbija wszystko z fotografem i aparatem na czele ;) 

Swatche będą dodane kiedy pogoda raczy się ustabilizować i pokazać nieco słońca. 

Pierwsze wrażenia: Opakowania są piękne, ta biel i prostota strasznie mi się podoba, a poza tym będzie dobrze widoczna w kuferku pośród MACowej czerni ;) 
Kto miał do czynienia z PP, wie jaką mają konsystencję i te nie odbiegają zbytnio od normy ;) Let's Skate to wielowymiarowy róż ze złotem i delikatnym poblaskiem beżu, zawiera drobny brokat. Morning Frost to metaliczny wręcz taupe, wymieszany ze srebrem, ale niezbyt zimny - me gusta!
Snowglobe... ach Snowglobe, czuję że stanie się moim ulubionym rozświetlaczem - beżowo szampański z nutką różu, nieco iskierkowy. Naręczne testy były bardzo zachwycające :) 

Jak Wam się podoba moja Gwiazdka w czerwcu ?;) 

Pozdrawiam Was i udaję się do kina na Królewnę Śnieżkę w wersji badass ;) 
M. 

6 komentarzy:

  1. baaardzo się podoba Gwiazdka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się podoba:)
    A zdradzisz cóż to za outlety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie 'komcie' lubię ;)
      www.strawberrynet.com - tam kupowałam :) Lubię kozrsytać jeszcze z cocktailcosmetics.co.uk i kiedyś zamawiałyśmy z allcosmeticswholesale.com ale dolar strasznie podrożał i już się tak bardzo nie opłaca.

      Usuń
  3. ooo podoba się i to bardzo, za rzadko wpadam na truskawkę, trzeba to zmienić ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah jestem zaje..fajna :D co wygrałam? Hyhy :P
    Zakupki cudne! Sie zaslinilam cała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...