sobota, 23 czerwca 2012

Rimmel I Love Lasting Finish - 060 Hot & Spicy

Cześć! 

Moje fejsbukowe fanki wiedzą, że miałam dylemat między zaprezentowaniem Wam lakieru pomarańczowego a różowego - oczywiście, o ironio! głosy rozłożyły się po równo więc, chyba powinnam mieć 50% paznokci różowych i 50% pomarańczowych :D 
Wybrałam jednak na początek przyprawowy lakier Rimmel o wdzięcznej nazwie Hot & Spicy :) 


Ten gorący & pikantny lakier to pomarańczowy krem, nie jarzeniowy, raczej w typie stonowanego, ale nadal widocznego i nasyconego. Ma w sobie nieco koralowych nutek, ale z pewnością nie są różowe, raczej wpada w czerwień. 
Dwie warstwy są wystarczające do jednolitego pokrycia płytki, ale moje białe końcówki nadal są widoczne, szczególnie w świetle dzienny - w większości lakierów tej firmy mam z nimi problem. Jedna warstwa daje półprzezroczyste smugi ;) Lakier rozprowadza się dobrze i wysychają nie robi bąbelków. Pędzelek jest szeroki, ale nie zaokrąglony na końcu - jak w liliowym, opisywanym przeze mnie ostatnio - przez co nieco trudno nim wymanewrować przy skórkach, ale też nie mogę powiedzieć, że rozlewa się czy jest zbyt rzadki. 
Schnie stosunkowo szybko, ok. 20 minut, ale po tym czasie nadal trzeba na niego uważać, bo mimo, że z wierzchu warstwa już zastygła, pod spodem lakier jest ciągle świeży i mokry. 
Trwałość to ok. 2 dni, potem zaczyna się ścierać, ale nie odpryskuje. Trzeciego dnia przeważnie go zmywam, zmieniając kolor. 
Pojemność lakieru to 8ml, ceny niestety Wam nie podam, bo dostałam go w prezencie, nie wiem, również czy jest dostępny w Polsce nadal. 
Nadal zastanawiam się czy jest to lakier godny polecenia, raczej powiedziałabym, że fajnie go mieć, ale niekoniecznie kupować samemu ;) Na rynku są inne, lepszej jakości, a w podobnych kolorach. 

Zdjęcia wyszły całkiem przyzwoicie - w rzeczywistości jest ciut bardziej nasycony: 


A post ten zamieszczam dzisiaj, a nie wczoraj, z powodu mojej wizyty dość długiej i niespodziewanej w mieście tej twórczości ;) 


Kto zgadnie, gdzie byłam ?:D 

Pozdrawiam
M. 

10 komentarzy:

  1. mam lakiery z tej serii i to w kilku kolorach i jestem zadowolona :) całkiem niezłe :) śliczne pazurki masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie średnio na jeża ;) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Jakie masz piękne pazury!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny ten kolor! przyłączam się też do zachwytów nad Twoimi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już Ty mnie tak tutaj nie czaruj :P Że niby paznokcie ładne :D A kolor całkiem w pytkę, nie mówię :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...