niedziela, 17 czerwca 2012

Euro-mani - z podziękowaniami :)

Cześć! 

Jak widzicie spóźniona o jeden dzień prezentuję akcent patriotyczny jaki miałam wczoraj na pazurkach kibicując naszej drużynie. Niestety mocne zaciskanie kciuków nie pomogło, ale spokojnie mogę podpisać się pod poniższym obrazkiem: 
kwejk.pl
Dla mnie Euro nie skończyło się jeszcze, bo z równym zapałem kibicuję drużynie hiszpańskiej i pewnie już jutro zmienię paznokcie na żółto-czerwone ;) 

A jak mój pierwszy tape-mani wyglądał w rzeczywistości? No cóż, na pewno nie idealnie, ale zwracał uwagę i zbierał dużo uśmiechów, więc zadanie w 50% wykonane :D 


Do wykonania użyłam lakierów Joko: Find Your Color White Star (3 warstwy, bo średnio kryje) i Vinylmania Lady in Red (1 warstwa). 

A Wy? miałyście również pazurki w bieli i czerwieni? A może nie kibicujecie w ogóle? Podzielcie się :)

Pozdrawiam Was gorąco wręcz
M. 

10 komentarzy:

  1. u mnie pazury były czerwone za to biało czerwone koszulka meczowa i makijaż :
    W końcu trzeba stylowo kibicować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miałam koszulki i byłam niepocieszona z tego powodu bardzo :/ ;) Racja, ja swoje flagowe zmyłam dopiero dziś, stylówka utrzymana :D

      Usuń
  2. ja nie przyodziałam się w narodowe barwy niestety, nawet na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło :) Zauważyłaś, że podczas meczu pokazali nawet zbliżenie na pazurki jakiejś dziewczyny? Miała oczywiście pomalowane na biało-czerwono:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taaak :D Całkiem fajnie miała zrobione :)

      Usuń
  4. Mani fajny, ale byk ortograficzny na tabliczce z kwejka...aaaaa...Kibice...; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam :D ale dziękuję :)

      Usuń
  5. super mani :) a co do Euro, to moim zdaniem mielismy zbyt duże oczekiwania po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam biało-czerwone :D a na drugi dzień byłam w pracy i były w centrum zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...