piątek, 1 czerwca 2012

Friday Mani! Skittles Mani! - Podaruj sobie trochę radości :)

Taaak, to kolejny post z szerzących się w ten dzisiejszy, szary bardzo i deszczowy dzień, kolorowych mani :D Rozjaśnimy sobie trochę ten dzień! 

Kilka dni temu pisałam Wam o całej idei, a jeśli nie czytałyście tego u mnie, z pewnością natknęłyście się na inny blogu na banner: 


Do zabawy dołączyłam się i ja wykonując swoją, pastelową wersję. Lakiery okazały się jednak niezbyt współpracujace, a przynajmniej 3 z nich, więc jakość pomalowania jest hmmm... nazwijmy to umownie - średnia, ale prezentuję tak czy tak, a nuż komuś się spodoba i skopiuje ;) 

mały -> kciuk: H&M Lovely Lavender, Color Club nadal nie wiem ;), Q - Miętus, Inglot 969, Rimmel Sushine 



Nie polecam zdecydowanie Rimmela i Q'owego Miętusa, który ma ładny kolor, ale jest tragiczny jeśli chodzi o jakość, po 1h miałam odprysk... Rimmel'owy żółtek strasznie nierówno się nakłada, i na kciuku mam 3 warstwy, a nadal tworzyły się prześwity. Aparat był łaskaw tego nie pokazać, ale uwierzcie na słowo, że na żywo nie wygląda to ładnie. 
Inglotowy miętowy jest straszny w nakładaniu, dzisiaj wybitnie się fochował i smużył, ale zdołałam go jakoś opanować. 


Przyłączyłyście się dzisiaj do akcji, czy też pozostałyście wierne jednokolorowym pazurkom? Dajcie znać! 

Pozdrawiam Was
M. 


14 komentarzy:

  1. Kocham takie kolorki ! Inglot( kolorek) <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też powoli się przekonuję do pasteli, kiedyś tylko nude wymiennie z czerwienią :)
      Inglot był zakupem na fali popularności tego koloru, ok. 2 lat temu, i Kostence ma o wiele lepszą niż te z regularnej kolekcji po pół roku.

      Usuń
  2. Ja dziś mam skittles w kolorze czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się każdy palec inna czerwień i wyszło też b. ładnie :)

      Usuń
    2. Aniu, jesteś w końcu! :)
      Nad czerwieniami też myślałam, ale pastele wygrały :) A pochwalisz się jakie wybrałaś? :)

      Usuń
    3. Jestem jestem :) Przygotowania do ślubu ( i trema i stres udzielające się ) odciągają mnie od blogów i zabiegana jestem ;)

      Jasne, że się pochwalę : od kciuka : OPI The Trill of Brazil, Essie Too Too hot, ChG Poinsetta, Zoya Lisa i ChG Winter Berry :) Mani mimo iż cały czerwony wyglądał uroczo :)

      Usuń
  3. ładne kolory :)
    podoba mi się mani :)

    też wzięłam udział, rano wrzucałam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie, ślicznie. u mnie też post ze skittlesami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już biegnę obejrzeć :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie! Kocham pastele :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...