niedziela, 3 czerwca 2012

Lazy Sunday links vol. 002

Witajcie popołudniowo!


Choroba rozkłada mnie powoli na łopatki a PMS nie chce wypuścić z objęć tak więc mój humor przedstawia się mniej więcej tak: 




Niemniej jednak kilka linków urodowo-muzycznych, które wpadły mi w łapki/klawiaturę w ostatnim czasie :)


Zacznijmy muzycznie od Ani Rusowicz i jej przepięknej Ślepiej Miłości

za którą czeka już Norah Jones i jej Pigułki Szczęscia - cały album jest rewelacyjny! 


Przechodząc do moich ostatnich makijażowych fascynacji: MissChievous  i smokey: 
Kiedy próbuję uzyskać taki efekt wychodzi jedynie aktorka z filmów XXX a nie jak Pani na filmiku... Cóż chyba takie smokey nie dla mnie ;) 


Alina pokazuje step do bollywodzkiego  makeup'u - mojej ostatniej fascynacji :)


I skoro makeup mamy już zrobiony obejrzyjmy jak na szybko przetrzeć pędzle pomiędzy użyciami
 Ten filmik i cały kanał Czarszki - rewelacja!!! 


A Marti z Beauty & MAC przygotowała subiektywny przewodnik po LUSHu, który już niedługo zawita do Polski! Yay! Poczytajcie, zwłaszcza te, które nie mają pojęcia co kupić na początek, bo to naprawdę solidne kompedium wiedzy. 


Pozdrawiam Was i zawijam się w kocyk
M. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...