niedziela, 3 czerwca 2012

Moja kolekcja lakierowa - czerwienie

Wylazłam spod koca (patrz poprzedni post ;)) aby pokazać Wam moje ulubione, obok beżu odcienie :) 


Dziś w menu czerwień - kolor miłości, namiętności, pasji, etc... Dla mnie to najklasyczniejszy manicure, który sprawdza się w prawie każdej sytuacji, ale trzeba do niego dorosnąć w sensie metaforycznym. Cholera mnie bierze kiedy widzę poobryzane małoletnie pazury wymalowane na strażacką czerwień, albo poodpryskiwane do połowy płytki z zalanymi skórkami. Wiem, że może jestem nieco ostra w takich osądach, ale w kwestii malowania paznokci nie znoszę niechlujstwa ;) 


Tak więc drogie Panie, bez zbytniego gadania: 


Joko Hollywood Collection - Red Scarlett 
Soraya - 108
China Glaze - Rapture 
Rimmel - 317 Coral Romance
Rimmel - 060 Hot & Spicy
Color Club -  ??? 
Wibo - nie ma numerka ;) 

China Glaze - Thunderbird
China Glaze - Long Kiss
OPI - Malaga Wine
Essence the twilight saga: eclipse collection - Thirsty?
Oriflame - True Red
Essence - 78 Right Girl? 
China Glaze - Mad About Hue 


Yay or naaaaah? A może chcecie zobaczyć któryś z nich na porządnych naręcznych swatchach? Dajcie znać :)


Pozdrawiam Was i wracam pod koc :)
M. 

21 komentarzy:

  1. Wow! Jak duużo ;p Ja mam może 3 czerwienie? ;p
    Dodaję do Obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwień, to mój ukochany kolor na pazurkach! przepiękna klasyka!
    cudny zestawik masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerwienie, sama mam sporo, ale Twoje piękne ! Pewnie, że chcę swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu będą swatche, myślę nad czymś jak Lipstick Week, tylko z czerwonymi lakierami, myślę, że powinno się Wam spodobać :)

      Usuń
    2. Nie wiem jak inne kobietki, ale ja będę zachwycona :))))

      Usuń
  4. ja tez najbardziej lubie czerwień na pazurach:)) nawet na swoim ślubie miałam pazury w koorze wina- bo własnie taki odcien kocham najbardziej (bez drobin) ... tu podobaja mi się chinki (i dwie z nich mam), revlon i essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @MuStories - Ja na swoim, odległym w przyszłości ;) ślubie chciałabym mieć czerwone pazurki właśnie, ale raczej w typie spokojnych niż Ruby Pumps ;) A jaki lakier gościł na Twoich?

      Usuń
    2. Jak już jesteśmy przy ślubach, to ja na swoim ( już za 10 dni :D ) będę miała OPI Dutch tulips :)))))

      Usuń
    3. Na pewno będą się pięknie prezentować :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię czerwienie ale mam ich jakoś podejrzanie mało jak na moją kolekcję.Chyba czas uzupełnić braki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majka, no nie żartuj, że nie masz tam same korale i fiolety ;) Nie wierzę, że w najbliższym czasie nie wpadnie Ci w łapki żaden czerwony Essiak ;)

      Usuń
  6. ostatnio wzięło mnie na ciemne, więc te z ostatniego zdjęcia są dla mnie przeboskie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Rose Selavy - dziękuję, z nich akurat moim faworytem jest Mad About Hue, ale Right, Girl? też niczego sobie, ale niestety już wycofany :/

      Usuń
  7. Ja dziś kupiłam sobie lakier Joko Coralm Charm i jestem oczarowana i kolorem i aplikacją, wysychaniem, wszystkim ! Całkiem przyzwoite te Joko, a Ty jakie masz doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja z Joko mam pół na pół. Lakier czerwony z kolekcji Hollywood - Scarlett Red, przedstawiony u góry - jest do bani! A czerwony z regularnej, winylowej serii jest po prostu rewelacyjny, muszę go kupić ponownie (oddałam bratowej swój egzemplarz :)), bo tak dobrej, klasycznej, kremowej czerwieni jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  8. Dużo ich masz , ja mam dwa czerwone Essence Femme Fatal bodajże i Essence Eclipse Thirsty .

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kolekcja czerwieni :)niektóre wyglądają bardzo podobnie,ale zapewne czymś się tam różnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jak ty to zużyjesz? ;) Mam 3 czerwienie i mam wrażenie, że nigdy nie dam rady xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję paznokcie dość często, nie tylko sobie, więc kiedyś na pewno niektóre z tych lakierów się skończą. Dbam bardzo o prawidłowe ich przechowywanie i właściwie nie zdarzyło mi się jeszcze, żebym musiała jakiś lakier wyrzucić bo się zestarzał :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...