środa, 6 czerwca 2012

Moja kolekcja lakierowa - fiolety i pochodne :)

Cześć! 


Kiedy czytacie tego posta ja prawdopodobnie buszuję po drogeriach/perfumeriach moim ulubionym mieście w Polsce ;) 


W dzisiejszym odcinku mojej lakierowej kolekcji chciała przedstawić fiolety, które kiedyś bardzo bardzo lubiłam, teraz jednak miłość jakby nieco zgasła i przerzuciłam się na inne odcienie :) Nie mam ich co prawda tak dużo jak czerwieni czy beży, ale nadal jest w czym wybierać ;) 


Tak więc popatrzcie: 


 L - R:
Wibo - beznumerkowy blurple, ale jest bardziej fioletowy niż niebieski dlatego znalazł się tutaj :) 
Essence - It's purplelicious (stara wersja)
Essence - Gabriella
Essence - Troy
Max Factor - Fantasy Fire
H&M - Lovely Lavender
Color Club - ??? 


L - R: 
Essence - Undead
Inglot - 963
Catrice - I Wear My Sunglasses At Night 
China Glaze - CG In The City
I Catrice w powiększeniu - widzicie te tony drobinek? Na paznokciu już nie wygląda tak fajnie :/ 

Jakieś życzenia odnośnie swatchy? 

Tak więc moje drogie ja życzę Wam miłego wieczoru - w końcu to początek długiego weekendu (przynajmniej dla niekórych ;)) i do poczytania jutro ;) 

Pozdrawiam
M. 

16 komentarzy:

  1. essence wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba Essence - It's purplelicious (stara wersja)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IMO dużo fajniejsza od tej nowej :)

      Usuń
  3. Chętnie obejrzałabym Catrice na paznokciu.Mam na niego chrapkę ale skoro mówisz, że nie wygląda tak fajnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz sama na zdjęciach, połowa efektu znika po nałożeniu na paznokcie :(

      Usuń
  4. Ten China Glaze jest cudny, strasznie mi się podoba. Gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To brokat z limitowanej kolekcji Metro (Jesień 2011), kupowałam na nailetc.com

      Usuń
  5. 2 i 4 essence- wygladaja pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 już prezentowałam na pazurkach, 2 będzie, jak tylko sie wyrobię z reszta swatchy :)

      Usuń
  6. ja uwielbiam fiolety na pazurach! zaraz po czerwieniach! poprosze więc o wszystkie po kolei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się spełnić twe życzenie, o Pani :P

      Usuń
  7. Ja jak Marti zaraz po czerwieniach i różach uwielbiam fiolety :) Dla mnie możesz swatchować wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko Jedyna jakieście Wy zachłanne ;) Będzie wszystko, będzie :D

      Usuń
    2. Masz w swojej kolekcji same piękności to co się dziwisz? ;)

      Usuń
    3. No dobrze już, dobrze, będzie wszystko specjalnie dla Was :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...