wtorek, 5 czerwca 2012

NOTD - Essence w natarciu part. 2 :)

Cześć!

w ten pochmurny i paskudny dzień (u mnie leje...) chciałam pokazać Wam co gości na moich pazurkach od niedzieli ( i już zdążyło odprysnąć ;)) i przypomnieć o rozdaniu!


Na jedną warstwę czarnego Essence do wzorków położyłam jedną warstwę widocznego na zdjęciu toppera pokazywanego już wcześniej przeze mnie w zestawieniu z beżem - KLIK! Tym razem jednak efekt jest dużo mroczniejszy i mnie przypomina płomienie na tle nocnego nieba. 
Aparat w swej zachłanności zeżarł nieco z efektu, ale na żywo paznokcie mienią się głownie na pomarańczowo-zielono, w zależności od kąta znajedziemy również inne kolory, ale najlepiej przetestować go samodzielnie!

Enjoy: 

Jak smocza łuska <3
Mam nadzieję, że Wam się spodobało :) Ten topper to ostatnio mój ulubieniec, kładę go na różne lakiery i na wszystkich wygląda obłędnie +  zwraca uwagę otoczenia :) 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzcie mi powodzenia - część jutrzejszego dnia spędzę zdana na łaskę PKP i pogody ;) 
M. 

9 komentarzy:

  1. wow świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam go dzisiaj w Naturze i bardzo zapragnelam miec;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jest boski! muszę na niego zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. opadła mi kopara kobieto!!! rewelacjyjne połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest! U mnie go niestety nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny efekt, też muszę spróbować z czarną bazą bo narazie próbowałam na beżowej bazie:D podobnie jak i Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest !!!!!! ładne pazurki, zazdroszczę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda nieziemsko! robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam go u siebie, ale jutro (ja już chcę wstać i wyjść xd) na pewno przejdę się do Natury (choćby nie wiem co, czy ulewa czy słońce) i zobaczę czy go czasem nie ma, jak będzie to na bank kupuje, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...