czwartek, 28 czerwca 2012

Rzecz się stała straszna, czyli bardzo krótka historia jak straciłam szpony :)

Dobra, to przyznać się która mi tak zazdrościła paznokci, że aż straciłam dwa? :P  
Źródło
Żartuję oczywiście, bo pisałam już w ostatnich komentarzach, że mam ewidentnie nadpękniętą płytkę i razem trzymają ją jedynie 3 warstwy lakieru. Udało mi się wytrzymać ok. 1.5 tygodnia z takim defektem, ale wiedziałam, że wkrótce nadejdzie dzień, kiedy zobaczę złamany paznokieć, jednak dwa naraz to już przesada ;) 

Tak więc moje drogie ze stanu takiego: 
 musiałam skrócić do takiego: 

i takie też ogryzki będą gościć na Waszych ekranach w najbliższych dniach ;) 

A na Facebooku zobaczycie moje najnowsze nabytki lakierowe ;) 

Pozdrowienia 
M. 

18 komentarzy:

  1. odrosną szybko ;* u mnie od czasu nail teka nic nie pęka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywaliłam prostopadle w ścianę pazurami i jakby mocne nie były, tym razem nie było zmiłuj - popękały :D W sumie będę miała świeżą, odrośniętą płytkę, to nawet dobrze :)

      Usuń
  2. Ja zazdrościłam ale nie aż tak, żebyś straciła swoje piękne paznokcie!!!! Szkoda, ale na szczęście odrosną :) Ja swoje też musiałam maksymalnie skrócić, bo mam strasznie miękkie i jak rosną to mi się krzywią, dlatego teraz posmarowałam odżywką dla miękkich paznokci Jessiki i są sztywniejsze i zobaczymy czy mi urosną proste ;)

    PS. Ja tam na FB nic nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ty byłaś jako pierwsza w kolejce do oskarżeń :P Ooooo a co to za firma Jessica? Nie znam.

      PS. Już są, w trakcie wrzucania zostałam rozproszona nieco ;)

      Usuń
    2. http://jessicacosmetics.com.pl/ mają fajne odżywki i lakiery, tylko wysokie ceny :( Jednak uważam, że produkty świetne :)

      Usuń
  3. ojjj :( witaj w klubie.. ja też kilka dni temu złamałam i musiała skrócić wszystkie :( ale szybko odrosną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, mogę powiedzieć :) Chociaż kiedyś połamały by się przy najmniejszym uderzeniu, także właściwie teraz nie powinnam narzekać ;)

      Usuń
  4. Chyba nie jedna z Nas CI zazdrościła i dlatego poszły aż 2 ;) Odrosną szybko-nie martw się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba tak :D Mam nadzieję, w krótkich czuję się dziwnie :)

      Usuń
  5. Pociesz sie, że ja walczę z rozdwajaniem po Shellacu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydowy? Współczuję, czytałam co może zrobić z paznokciach, chyba nawet u Ciebie :)

      Usuń
  6. Znam ten ból :( i jeszcze jak głupia męczyłam się z bublem Eveline ale szybko wróciłam do Nail Teka i jest OK.
    Życzę szybkiego wzrostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hex przecież Ty masz szpony jak mało :D Dziękuję :)

      Usuń
    2. Teraz Moja Droga :P ale przez kilka miesięcy maziałam się odzywką Eveline bo wymyśliłam, że bedzie to dobra alternatywa dla NT i... guzik prawda.
      Obecnie łykam jeszcze Merz Spezial i widzę, że łącznie z NT ma to MOC na moje pazury ( tfu, tfu odpukać w niemalowane:PPP)
      A tak w ogóle to dlaczego wcześniej do Ciebie nie trafiłam????

      Usuń
    3. Serio? Bo mnie się właśnie Eveline sprawdza jak mało co, taka tańsza alternatywa dla Nail Tek'a a równie dobra :) Widzisz ja z Merzem też chyba chętnie poflirtowała, ale boję się, że mi wyrośnie więcej włosków w miejscach gdzie raczej je usuwam ;)

      Hex bo ja w sumie raptem prawie 5 miesięcy tutaj piszę, nadal jako początkująca ;) Ja się cieszę, że mnie się udało w końcu normalnie 'zasubskrybować' 1001 pomysłów bo miałam niejakie problemy :)

      Usuń
    4. Uuu a czemu to były problemy?:P

      Bacik się należy, że się nie ujawniłaś odpowiednio. Żebym musiała tropić profilem? wiesz:P
      Nadprogramowego owłosienia nie zaobserwowałam ale może różnie być ;)
      Właśnie byłam zaskoczona bo formuły bardzo zbliżone do NT ale w moim przypadku na tym podobieństwo się skończyło. Niestety. W taki oto sposób wyleczyłam się z poszukiwania nowych odżywek ale jeżeli Tobie służą to trzymam kciuki za dalsze postępy. Poza tym wiele osób sobie je chwali. Jak widać nie wszystko dla wszystkich.

      Usuń
  7. Ja ym chciała miec chociaż takie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...