piątek, 29 czerwca 2012

Top 10 letnich lakierów - mój subiektywny przegląd :)

Cześć!

Lato za oknem w pełni, słońce grzeje na cały regulator, przeszedł więc czas na zadośćuczynienie mianu lakieroholiczki ;)  i zaprezentowanie 10 propozycji na ten wakacyjny czas, które na moich paznokciach będą gościć najczęściej :) 

Cieszyłabym się niezmiernie gdyby taki nieformalny tag lakierowy rozprzestrzenił się po blogosferze - bardzo chętnie pooglądam Wasze propozycje, bo przecież lakierów nigdy dość! :D 

Nie przedłużając wstępu: 

 L - R:
H&M - Sparkle & Shine Baby
MIYO - Brilliant Lime
Essie - Turquoise and Caicos
Essence - Sure Azure
Rimmel - How Do You Lilac It?

L - R:
Zoya - Karina
Models Own - Raspberry Crush
Essence - Think Pink!
China Glaze - Conga to my Cabana
MIYO - Dominant

I jak Wam się podoba? Jakie są wasze typy? 

Pozdrawiam
M. 

22 komentarze:

  1. Mi tylko ten z H&M i Zoy'i (czy jako tosię odmienia) jakoś nie podpasowuje na letnie kolory. Ogólnie... Świetne ;) U mnie na blogu 'wakacyjny' mani, więc zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H&M to mój pierwszy złoty lakier i stwierdziłam, że z letnią opalenizną będzie się świetnie komponował, a Zoyka to czerwień, może nie letnia, ale u mnie one i tak są cały rok ;)
      To ja idę zobaczyć :)

      Usuń
  2. Podoba mi sie najbardziej Essiak! Nie wiem tylko czy to zasluga koloru czy po prostu tak dzialaja na mnie Essiakowe butelczyny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy Essiak :D Pamiętny :P A wrzucałaś gdzie swoją kolekcję lakierową tej firmy?:> Chętnie bym 'popaczyła'co tam masz ciekawego i kuszącego :D

      Usuń
  3. Models own !!!!! Piękny kolorek, poproszę o swatch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobię porządny to wstawię, bo to wyjątkowo trudno swatch'owalny kolor :)

      Usuń
  4. na pewno zrobię taki tag u siebie, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TE lakiery z miyo wydają się ciekawą opcją na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Essie i obydwa Miyo wygrywają.totalnie letnie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Essence błękitny ładny, mam ich sporo ale akurat tego nie mam

    ten z Rimmela lawendowy ma moja przyjaciółka, ja z tej serii wybrałam intensywny niebieski o wdzięcznej nazwie Blue Eyed Girl , jestem z niego zadowolona


    fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie wygląda ta zieleń z MIYO.

    OdpowiedzUsuń
  9. w zasadzie wszystkie ładne, no tylko odcień Zoya mi się nie podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Models Own - Raspberry Crush ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zoya - Karina to bardzo MÓJ kolor! muszę się za nim obejrzeć.
    Models Own - Raspberry Crush też ciekawie się prezentuje.

    Essie nie lubię choć teraz z nowymi pędzelkami wypadałoby zobaczyć i ocenić ale...teraz za mną chodzą Ciate:)

    OdpowiedzUsuń
  12. w tym roku mięta i żółty :))
    czaję się na brzoskwiniowy jeszcze :)
    bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. przez ciebie kupilam ten cholerny koral Miyo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sasasasa :D Nadal nie jesteśmy kwita, ja przez Ciebie kupiłam o wiele więcej niż jeden :P

      Usuń
    2. niestety znalazlam lakiery miyo niedaleko mojego domu :x

      Usuń
    3. Hahaha :D więcej MIYO w Helmerze = więcej na blogu = więcej kuszenia. Nie podoba mi się ta opcja :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...