piątek, 27 lipca 2012

Color Club Who Are You Wearing? czyli odpocznijmy od błękitów ;)

Cześć!


Na początek dwa przypomnienia: 

  1. Wyprzedaż: KLIK!
  2. Sezamkowy giveaway: KLIK! 

Kto w tym momencie doznał deja vu, niech się nie dziwi :D Wczorajszy post zaczynał się identycznie ;) 

W dzisiejszym poście odpoczniemy od ostatnich błękitów (ten post miał być o błękitnym Essie, który uparcie nie dawała się równo pomalować, a potem sam, mokry zaczepił się o firankę/klamkę/porysował kartkami z drukarki. Za trzecim zmywaniem powiedziałam dość i pomalowałam innym ;)) i zieleni, zobaczycie zatem lakier z zestawu Color Club jaki pokazywałam Wam jakiś czas temu, a który udało mi się dorwać na wyprzedaży - KLIK! I będzie to post zdjęciowy, za mało razy go użyłam i zbyt krótko, żeby wystawić wiarygodną recenzję :) 
Dzięki blogowi Polished Indulgence udało mi się rozszyfrować z jakich kolorów ów set się składa, a kolor który mam dzisiaj na paznokciach to Who Are You Wearing?

WAYW? to piękny i stonowany odcień pastelowego fioletu wymieszanego z szarością. Jest bezdrobinkowy, z żelowym wykończeniem. 3 warstwy zapewniają krycie, ale białe końcówki nieznacznie prześwitują. Dla mnie jednak jest to efekt jak najbardziej akceptowalny w tym wypadku. Schnie błyskawicznie i nie bąbelkuje. I kosztował ok. 5 zł za buteleczkę :D 

Tyle jako pierwsze wrażenia, kolor oceńcie same, w rzeczywistości jest wyraźniej fioletowy, nie tak bardzo szary jak na zdjęciach. 

Proszę nie zwracać uwagi na skórki, są zmasakrowane zmywaczem. 

Enjoy: 

A ja tymczasem oddalam się w kierunku zwanym magisterka :)

Miłego wieczoru
M. 


13 komentarzy:

  1. na paznokciach widac odcienie fioletu,ale w buteleczce dla bardziej dominuje szarosc.
    Zostalas otagowana! :)
    http://glamourlovemakeup.blogspot.fr/2012/07/tag-ulubione-kanay-youtube.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeywistości ta różnica jest nawet bardziej wyraźna, jest taki ładnie pastelowy, a nie jak kreda :)

      Usuń
  2. piękny! choć mi by się pewnie tak ładnie nie udało go nałożyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusia nie marudź :P nie robi smug ani trochę :)

      Usuń
  3. on jest piękny :> bardzo lubię lakiery CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie pochodzi z jakiejś starej limitki, ale chyba nadal do dostania :D Poza tym nie kosztuje 70 zł jak MAC, więc wiesz.. :P

      Usuń
  4. Śliczny :)
    Nie widziałam u mnie lakierów tej firmy, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...