wtorek, 24 lipca 2012

It's good to be home part. 2


Cześć! 

Jak widzicie mój lipiec jest w tym roku wyjątkowo zajęty :) Praktycznie każdy weekend spędzam poza domem, stąd też trudno mi utrzymać regularne tempo blogowania ;) Gdzie zawędrowałam tym razem? Ano pierwszy raz od lat 11 widziałam polskie morze, w tej części wybrzeża, gdzie jeszcze nie widzieli mnie :D 
Ponad tysiąc kilometrów na liczniku, 4 dni pobytu i akumulatory w pełni naładowane :) 

Polskie plaże są najpiękniejsze na świecie! To stwierdzenie chyba ma wielu zwolenników i ja zdecydowanie się do nich zaliczam :) Udało mi się nawet troszkę opalić i zamoczyć nogi w lodowatej wodzie, było warto :D  

Wieczorny post natomiast będzie małą wyprzedażą moich kuferkowych zapasów, więc zapraszam, bo warto :) 

A tu, średnio udane co prawda, zdjęcie zachodu słońca :) W rzeczywistości było o wiele bardziej magicznie, ale to zostawiam już Waszej wyobraźni ;) 


Pozdrowienia
M. 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mniej więcej tak wyglądałam jak po zaparkowaniu pobiegłam prosto na plażę :D

      Usuń
  2. Póki co włóczę się po klifach w Dover ale muszę przyznać, że Bałtyk ma niesamowity urok ♥
    Ciekawe co też dobrego Pani przygotowała?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klify w Dover też niezgorsze, ale pierwszy raz byłam na środkowym wybrzeżu i OMG, jaki tam jest piękny piasek, drobniutki i prawie biały :) Nazbieram trochę muszelek, ale bursztynu nie było :( Troszku MACa, troszku innych, mniej ekskulzywnych :D firm ;)

      Usuń
    2. Najbardziej brakuje mi polskiej plaży :D bo za nic nie mogę oswoić się z kamieniami :DDD
      W polskim morzu jest coś takiego magicznego:) Podobny klimat odnalazłam tutaj na miejscu, bo klify robią wrażenie ale sentyment jest ogromny :D tym bardziej, że ogromnie lubiłam jeździć nad morze... zimą !

      Pooglądam z przyjemnością co tam dobrego wystawisz :) może nawet się skuszę:)

      Usuń
  3. Piękny zachód słońca:)marzę o tym by kiedyś wybrać się nad morze, bo póki co to pozostaje mi tylko wyjazd nad jezioro:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też wybieram się na 3-4 dni nad morze :) uwielbiam być na plaży o zachodzie słońca...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...