wtorek, 17 lipca 2012

It's good to be home :)


Wróciłam :D Cieszycie się?;) 

W deszczu i paskudnej pogodzie, bardzo późnym wieczorem i zmęczona przeokrutnie (tylko przez podróż, pobyt był rewelacyjny :)).Chyba w nagrodę za te wszystkie trudy podróży czekała na mnie niespodzianka :D Awizo z (jak myślałam) przesyłką ze Strawberrynet.com. Skorzystałam jakiś czas temu ze zniżki -10% jaką mieli na zamówienia z Polski, dodatkowo miałam już kilka swoich procentów uzbieranych i tak oto do koszyka wpadły 3 rzeczy.
Niestety zamiast tęczowych kartoników czekała na mnie urocza laurka z UC w Warszawie, z dokumentem, który twierdzi, że mam przesłać dowód zakupu i  ksero dowodu. Szlag by ich trafił!
Pierwszy raz mi się zdarzyło coś takiego, do tej pory przychodziła paczka z zawartością i ew. cło płaciłam na poczcie. Czy któraś z Was mogłaby mi uprzejmie i jak krowie w wiadomym miejscu ;) wytłumaczyć, czy oni chcą ode mnie maila z potwierdzeniem +  skan dowodu, żeby zobaczyć ile zapłaciłam i wtedy nałożyć cło czy co? Pięknie proszę :)

A wieczorem wracam ze standardowym, lakierowym postem, dziś na tapecie będzie Essiak :D

Pozdrowienia i do poczytania wieczorem
M. 

3 komentarze:

  1. Ja się nie znaju z UC :(
    Ale cieszę się, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej przesłać im dowód zamówienia czyli to, co dostałaś na maila z Tru a skan dowodu wpłaty zrobić przez zrzut z PP lub a KK, w zależności czym płaciłaś. Sprawa jest naprawdę prosta ;)
    W razie czego służę pomocą a nadpłacony Vat można odzyskać od Tru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I nie cło :P tylko Vat :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...