środa, 25 lipca 2012

Joko - Kolory Maroka - Sesame, czyli kolejny nudziak na froncie :) + 10 ml rozdania :D

Cześć! 

Na początek przypominam o poprzednim poście i moim letnim czyszczeniu kuferka: KLIK!

Te z Was, które odwiedzają mojego
 fejbuka, już wiedzą skąd pytanie o sezamki :D Dziś lakier, który odkryłam w domowej szafce, a który to został kupiony przez moją Rodzicielkę, uwielbiająca wszelkie neutralne odcienie ;) Takich odkryć mogłabym mieć więcej :D To kolejny nudziak, ale dośc nietypowy. Dlaczego? Wystarczy rzut oka na zdjęcie, a dodatkiem jest moja opinia o nim. 

Sesame, bo nim mowa pochodzi z kolekcji Kolory Maroka wypuszczonej przez firmę Joko wiosną tego roku. Należy do linii Find Your Color, więc ma charakterystyczną buteleczkę i szeroki pędzelek.  
Źródło
Jak widzicie powyżej linia ta składa się z 10 nowych, limitowanych odcieni i Sezamek jest jednym z nielicznych jakie przypadły mi do gustu, ale jestem trochę lakierową konserwatystką, więc wiecie... :D 

 
Lakier ma kolor brudnego różu z niewielką domieszką beżu i perłą. Nie jest to tandeta a la lata 80' ale wiem, że części z Was się on nie spodoba, właśnie przez ten efekt :) Perłowy shimmer powoduje, że kolor wydaje się nieco jaśniejszy niż w butelce i tworzy efekt tafli, jak rozświetlacz na skórze :) IMO całkiem przyjemy efekt, nie jest to typowy nudziak, za mało w nim beżu, za dużo różu. Wygląda elegancko i spokojnie, bardzo klasycznie.
Nakładając go niestarannie może zostawić ślady pędzelka, ale wystarczy odrobina precyzji i już jest gładko i równo, właściwie nie mogę tego nazwać smugami, ale widać kreski nierówno rozłożonej perły.
Dwie warstwy wystarczą u mnie do pełnego krycia, trzy to już za dużo. Lakier jest na tyle gęsty, że nie spływa nadmiernie z pędzelka i nie rozlewa się po skórkach, za to duży plus. 
Sam pędzelek jest bardzo dobry, szeroki, półokrągło wyprofilowany, co pozwala mi swobodnie dojechać do skórek i dokładnie pokryć paznokcie lakierem. Podobny znajdziemy u Essie i w lakierach Rimmel.
Schnie szybko, ale uwaga! Dwie warstwy potrafią nawet do godziny, półtorej być wrażliwe na zarysowania, wierzchnia warstwa jest scalona, ale całość nie wysycha na kamień. 
Trwałość to 3 pełne dni, czwartego zaczyna się nieznacznie ścierać z końcówek, nie odpryskuje, tu kolejny plus. Moje paznokcie bywają kapryśne, ale akurat ten odcień Joko bardzo dobrze z nimi współpracuje w tym względzie. 
Cena lakieru, przynajmniej ta sugerowana to 13zł, ja kupuję za ok. 10zł/10ml.

A teraz info dodatkowe: 
Szukając jego swatch'y w sieci natknęłam się na post One Little Smile, która pokazuje, że jest to wierna kopia koloru Lolita z kolekcji Hollywood tejże firmy, więc jeśli ktoś już Lolitkę posiada, nie trzeba gnać po Sezamka ;) 

A dla moich Czytelniczek niespodzianka! 
Drogerię, która ma pełną ofertę lakierów Joko mam naprzeciw domu (i stanowczo nie jest to dobre :D) więc przechodząc pomyślałam o Was i kupiłam dodatkową sztukę. Zatem kto ma ochotę na Sezamka? 
Zasady są krótkie i proste, rozdanie jest tylko dla publicznych obserwatorów i trwa do 31.07 do północy.
Po prostu wklejcie w komentarzu wypełniony formularz:

OBSERWUJĘ JAKO:
E-MAIL:
NA FB LUBIĘ JAKO: (to +1 los w rozdaniu :))
MÓJ ULUBIONY DESER TO: (tutaj się obrażę się na przepisy ;))

Zobaczcie co możecie wygrać: 
Swatche wykonane są moim prywatnym egzemplarzem, żeby nie było wątpliwości :) 

Pozdrawiam Was serdecznie
M. 

11 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny kolorek ;) Nie mam jeszcze ani jednego lakiery JOKO :)

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor dlatego zawalczę o niego ;)
    OBSERWUJĘ JAKO: Kasienka23
    E-MAIL: kasiascibior20@interia.pl
    NA FB LUBIĘ JAKO: nie posiadam face'a :D
    MÓJ ULUBIONY DESER TO: bezapelacyjnie lody pistacjowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego kolorku poszukuję :)

    OBSERWUJĘ JAKO: imprevisivel
    E-MAIL: kingablog@o2.pl
    MÓJ ULUBIONY DESER TO: galaretka w bitej smietanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chciałam bronzer z tej serii niestety nie mogłam zdecydować sie na kolor (moge zamówic go tylko przez internet) więc nie zaryzykowałam:(

    A kolor lakieru bardzo ładny:)

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga

    blackberry-lipstick

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak strasznie ubolewam, że nie mam dostępu do tych lakierów, szczególnie, że ta seria maroko jest po prostu jak z bajki :)

    OBSERWUJĘ JAKO: Aaliyah
    E-MAIL: monikam18@gmail.com
    NA FB LUBIĘ JAKO: Monika M.
    MÓJ ULUBIONY DESER TO: ciężko wybrać jeden bo uwielbiam słodkości, ale po chwili zastanowienia wybieram sernik mocno czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda choć to nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie te Sezamek wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OBSERWUJĘ JAKO: WalkingOnaAir
    E-MAIL: ankak1@poczta.onet.pl
    NA FB LUBIĘ JAKO: Anna K.
    MÓJ ULUBIONY DESER TO: Ciasto Rafaelo, jeśli będziesz chciała z chęcią dam Ci przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OBSERWUJĘ JAKO: aparatka
    E-MAIL: xfinepix@gmail.com
    NA FB LUBIĘ JAKO: Kasia A.
    MÓJ ULUBIONY DESER TO: oczywiście że muffinki! jeśli jesteś zainteresowana to przepis znajdziesz u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. OBSERWUJĘ JAKO: Ona standardowa
    E-MAIL: karolinapolkoszek@wp.pl
    NA FB LUBIĘ JAKO: Karolina P
    MÓJ ULUBIONY DESER TO: szarlotka na ciepło z lodami waniliowymi i zmiksowanymi malinami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...