piątek, 13 lipca 2012

Ogłoszenia parafialne :)

Dzień dobry ;) 

Otóż moje drogie Czytelniczki, obecnie, do niedzieli włącznie jestem niejako poza zasięgiem :) Czyt. będzie mnie tutaj bardzo mało ;)
Spędzam weekend w doborowym towarzystwie, w pięknym miejscu i jedynie pogoda stroi fochy, lub też jest w nastroju bollywoodzkim - czasem słońce, czasem deszcz ;) 

Mam nadzieję, że przez ten czas nie zapomnicie o mnie i będziecie tu zaglądać lub na mojego fejsbuka, gdzie zdecydowanie postaram się coś wrzucić, może nawet to, co udało mi się wczoraj upolować ;) 

Trzymajcie się cieplutko i spędzajcie weekend miło, tak jak ja! 
Pozdrowienia
M. 

3 komentarze:

  1. Jest lato i trzeba zwolnić tempo! Do miłego!

    OdpowiedzUsuń
  2. mów szybciutko co kupiłaś :D
    baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...