poniedziałek, 9 lipca 2012

Postove Love...i gotowe ;)

Cześć! 

a raczej dobry wieczór chciałoby się rzec;) dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma blogami/postami, które w ostatnim czasie wpadły mi w wyszukiwarkę i okazały się bardzo pomocne:) UWAGA - będzie szminkowo!

Na pierwszy ogień idzie Blusherine i jej porównanie koralowych MACowych szminek, które mnie osobiście utwierdziło w przekonaniu, że oprócz Cut-a-Caper (tak, tak kupiłam ją :D) potrzebuję również Costa Chic, której Dobra Dusza nie dała rady przywieźć z sąsiedniego kraju ;) 

Kasia ze Sweet-and-Punchy ostatecznie pokazała mi, że to czego chcę to moja pierwsza szminka Catrice :D 


A Tą Panią odkryłam najpierw na stronie, potem na Makeupbee. Prześliczna dziewczyna + równie dobre makijaże - czego chcieć więcej? :) 

<szybkie spojrzenie na zegarek> No, to ja się zwijam spać :) 
Dobrej nocy Wam życzę :)
Pozdrowienia
M. 


Dopisek: Cytat z artykułu na Snobka.pl o cieniach w kremie Maybelline


Są bardzo intensywnie pigmentowane, a na skórze zostawiają oszronione wykończenie, charakterystyczne dla drogich, ekskluzywnych cieni w kremie. 


Czyli, że moje cienie w kremie Essence też są drogie i ekskluzywne bo mają oszronione wykończenie? Kto takie brednie do opublikowania daje... Poza tym one są po prostu shimmerowe, ale najwidoczniej trzeba było przekalkować frost na polski ;)  Nic, pozostaje mi się tylko cieszyć tak burżujskimi elementami mojego kuferka :D

2 komentarze:

  1. oj, makijaże ta Pani to ma cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) Dobrze mieć w domu ekskluzywne cienie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...