sobota, 28 lipca 2012

TAG: ulubione kanały YouTube

Cześć!

Dziś jak widać tag, który przywędrował do mnie od Marti (wszyscy Marti znają i kochają.... lalalala :D) i ilovemakeup - Pani Paryżanki ;) 

Muszę powiedzieć, że Youtube do tej pory służy mi głownie do oglądania klipów i rożnych głupich piosenek (vide Miszcz Pawarotti). 
Rzadko oglądam filmiki kosmetyczne, ale mam kilku swoich ulubieńców, których Wam z chęcią zaprezentuję :)


Zasady: 
1. Zamieść regulamin i baner TAGu. 
2. Wypisz w TAGu kanały, które oglądasz (o modzie, urodzie i inne), 
możesz je podzielić na obcojęzyczne i w języku polskim. 
3. oTAGuj 10 osób




Zatem zaczynamy: 





Lisa Eldridge - tą Panią polecam szczególnie! 



Jak widać nie jest tego zbyt dużo, ale tych kilka kanałów jest dla mnie wystarczające, zdecydowanie bardziej
wolę blogi :) 

A TAGuję wszystkie moje obserwatorki, jeśli ktoś chce przedstawić swoje ulubione kanały, chętnie poczytam :)
Piszcie też w komentarzach, to dla mnie równie cenne źródło informacji :) 

PS. Post ten jest opublikowany automatyczne, w tej chwili znajduję się w trasie w Beskidy, jadąc na małe świętowanie ;) 


Pozdrowienia 
M. 

2 komentarze:

  1. lalalala cóż to za nowa piosenka, której nie znam? :P hihi

    co Wy wszystkie z tą Lisą? :) aż taka fajna jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A taka jedna :D

    Jest fajna i przede wszystkim niedenerwująca :D Poza tym ma wiele przydatnych filmików, np. o makijażu cery trądzikowej lub o bardzo, bardzo jasnych podkładach :) Pixiwoo zrobiły się dla troszkę za bardzo skomercjalizowane, a Lisa nadal jest sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...