środa, 8 sierpnia 2012

Dupe or not? Inglotowe nudziaki: 715 vs. 842

Cześć! 

Robiąc porządki w moim magicznym pudełku wygrzebałam z niego dwa lakiery Inglota, które na pierwszy rzut oka wyglądały identycznie. A, że lubię takie rzeczy sprawdzać zrobiłam szybkie porównanie, może i której z Was się przyda :) 

Jak widać oba lakiery reprezentują kategorię nude, która to jest chyba najczęściej wyszukiwanym hasłem na moim blogu ;) Że ja niby taka nudna jestem? ;) 

Anyway, mamy tu satynę i normalny, lśniący lakier. 715 jest nieco trupi, dużo w nim chłodnego różu i przybrudzonej beżem szarości, 842 z kolei ma domieszkę brzoskwini i w porównaniu z poprzednikiem wypada nieco cieplej i ciemniej. 
L - R, dół - góra: 715, 842, 715, 842
 W wersji zmatowionej, 842 jest czystszy, nie ma tego poszarzałego podbicia, idzie bardziej w stronę beżu.
L - R,  dół - góra:  715, 842, 715, 842

Werdykt: 
Męskie oko zapewne stwierdziłoby, że to identyczne odcienie, ale dla nie nie jest to dupe i mimo chłodnych uczuć do inglotowych lakierów cieszę się, że mam oba ;) A jaka jest Wasza opinia? 

Chciałybyście częściej widzieć posty z serii dupe? Nie tylko lakierowe, ale i kolorówkowe? Dajcie znać :) 

Pozdrawiam
M. 

16 komentarzy:

  1. ja chce dupe :D znaczy djup :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam widzę różnicę:)ale faceci z pewnością nawet tego nie zauważą:)oba są ładne:)więcej postów tego typu poproszę!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najlepsze zdjęcia jakie mi kiedykolwiek wyszły ;) Na żywo ta różnica jest trochę widoczna, ale jak ktoś nudziaków nie lubi to może spokojnie mieć tylko jeden ;)

      Posty będą :)

      Usuń
  3. ale śliczne nudziaki :)) mogłyby tylko bardziej lśnić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dołożyć błyszczący top na wierzch :)

      Usuń
  4. Za mną chyba bardziej przemawia 842- jest chłodniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo to 715 jest chłodniejsza ;)

      Usuń
    2. Bardzo mnie natchnął Twój nudny post (z tym nudnym to oczywiście żart). Mój mąż uwielbia takie kolory, więc poszłam kupić sobie, któryś z przez Ciebie wspomnianych- na żywo faktycznie 715 jest chłodniejszy, ale przy mojej skórze lepiej wypadł 842. Ostatecznie jednak padło na 874, ale i tak wielkie dzięki:)

      Usuń
    3. Maniu - imienniczko moja :) Cieszę się, że post pomógł Ci w jakiś sposób i czekam na swatche 874. PS. 715 i zmatowiony 842 wytrzymały na moich łapkach dwa pełne dni, toż to święto :D

      Usuń
  5. Powiem szczerze, że tak podpisałaś zdjęcia, że kilka minut zastanawiałam się który jest który :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, następnym razem postaram się o bardziej czytelną :)

      Usuń
  6. Ja różnicy nie widzę, ale ja to tylko niuanse wynajduje w czerwieniach :D w końcu mam ich koło 40 i jak Mich pyta, to każda inna :D )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...