niedziela, 12 sierpnia 2012

Ogłoszenia drobne :)

Cześć!

Moje drogie Czytelniczki, otóż możliwe jest, że przez następne parę dni będę na blogu nieobecna. Nałożyło się zbyt wiele spraw i na regularne publikacje nie mam czasu po prostu. Na pewno będę zaglądać na Wasze strony, więc mam nadzieję, że tak całkowicie o mnie nie zapomnicie a ja wrócę w glorii i chwale z nowym tytułem naukowym ;) 
Oczywiście na maile odpowiadać będę regularnie :)

Pozdrawiam Was serdecznie i  proszę trzymajcie za mnie kciuki przez najbliższy przynajmniej tydzień, aby dopięła do końca pewne sprawy :) 

M. 

12 komentarzy:

  1. Trzymam więc kciuki:) Każdemu należy się chwila przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróć do nas z tytułem!:)powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego jeszcze troszeczkę czasu zostało, ale na razie walczę z samą pracą :)

      Usuń
  3. Czekamy na rychły powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz,że trzymam! :)
    obyśmy się już spotkały jako dwie panie magister :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :*

      Mam nadzieję :)

      Usuń
    2. Aniu jeśli dasz radę się dostać do Wro, to czemu nie ?;P

      Usuń
  5. Spóźnienie, ale trzymam kciuki!!! I prosze przyjść się pochwalić po :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie muszę to cholerstwo dokończyć, a oczywiście tak bardzo mi się nie chce :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...