piątek, 10 sierpnia 2012

Wszyscy mają Illamasqua - mam i ja :D

Cześć! 

Skądś znacie ten tytuł posta... Cute as A Button też wszyscy mieli, ale tym razem chodzi o konkretną firmę. Marti (tym razem obejdzie się bez piosenki :D) jakiś czas temu robiła zamówienie zbiorowe ze strony Illamaqua - w końcu duże wyprzedaże to dobry powód prawda?
Cóż ja mogłam upolować? No głupie pytanie -  lakier oczywiście :D Tym razem wybrałam matową czerń, bo po prawdzie to porządnego czarnego lakieru u mnie niet, a jakiś by się w końcu przydał :D Tak więc w moje łapy trafiła paczuszka z kolorem Scorn - w kolorze czarnej skóry ♥ 




Taki swatch na szybko + trochę glitteru do tego :D 

Essie - A Cut Above, Models Own - Pink Fizz, Illamasqua - Scorn solo
Na każdym paznokciu dwie warstwy Scorn + 1 glitteru


Pozdrowienia
M. 

16 komentarzy:

  1. też wzięłam tego czarnuszka :D
    to mat??? bo mi tu w półmat wpada na monitorze :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka satyna bardziej :) Nigdy w życiu mi się zdarzyło jeszcze mieć takiego "tru" matu, wszystkie wychodzą jak satyna/półmat :)

      Usuń
  2. Ale świetny.I genialne wykończenie, takie półmatowe, takiego jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie "matowe" Ingloty takie mają czyli np. 720, którą pokazywałam i 715 z ostatniego "dupe or not?" , ale Illa bije je na głowę komfortem nakładania :)

      Usuń
  3. Lakier z gliterkami jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie mam :( ale chciałabym całą trójkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny i takie satynowe wykończenie ma:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam :P

    Jak Marti zachęcała do kupna przespałam sprawę, nie wiedziałam, że były lakiery, ma się ten spóźniony zapłon :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...