piątek, 7 września 2012

Dupe or not? Granat w natarciu :)

Cześć! 


Powoli zaczynam wracać do blogosfery, choć nadal nie jestem w stanie robić tego w takim wymiarze, w jakim bym chciała :) 

Żebyście tak całkowicie o mnie nie zapomniały ;) na dziś przygotowałam szybkie porównanie dwóch granatów w przyzwoitych cenach - Essence Hard to Resist (recenzja KLIK!) i Q - Intrygo Indygo 


Kupując Q nie pamiętałam o essencowym nabytku i w trakcie drogi ze sklepu doznałam olśnienia - Masz już przecież taki granat - wracałam wiec do domu z myślą, że mam właśnie w torebce kopię Hard to Resist i jestem uboższa o 11zł.


Jak widać jednak pamieć bywa zawodna i lubi płatać figle ;) 
Już pierwszy rzut oka na buteleczki mówi, że nie są identyczne, E. ma zdecydowanie większe drobiny, które są turkusowo - morskie, nadają mu delikatnego poblasku zieleni. W Q natomiast shimmer jest bardzo, bardzo drobny, kobaltowy z małym dodatkiem różu, nadając mu odcień atramentu. 

Na paznokciach, szczególnie w sztucznym oświetleniu widać tą wielowymiarowość Essence, Q wydaje się być bardziej jednolity, chłodniejszy i naprawdę mocno granatowy. 




Werdykt:

W tym przypadku na pierwszy rzut oka widać, że lakiery nie są identyczne, ale bardzo podobne. Drobiny są tutaj sprawcą ostatecznego koloru i to one powodują różnice w odcieniu. Jeśli nie jesteście maniaczkami granatowych lakierów jedna z tych buteleczek z pewnością wystarczy :) Która? To już zależy od Was :)

Pozdrawiam
M. 

20 komentarzy:

  1. Hmmmm.... Przyznam się, że należę do miłośniczek odcieni niebieskiego oraz granatu :D Za Essence nie przepadam ale mogłabym przytulić ten kolor a Barbra jest w bardzo moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innej odpowiedzi się nie spodziewałam ;) Ten Essence jest akurat wyjątkowo udany i jak na złość nie będzie go w tej nowej szacie graficznej, więc pozostała mi tylko ta mała buteleczka :/ Q to Q, na moich pazurach się nie trzyma :D

      Usuń
  2. Oba bardzo ładne, ale jesli miałabym zdecydować się na jeden, to wybralabym Essence:-) Drobinki w nim robią swoje:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hym... chyba essence bardziej mi się podoba :) chociaż podobne ma to COŚ :) heh

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wybrałabym Essence :) ma lepsze drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, bardzo ładne i pazurki i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie :)
    bARDZIEJ PODOBA MI SIĘ eSSENCE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obłędny kolor! muszę jak najszybciej się zaopatrzyć w ten z essence, skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie póki jest jeszcze na półkach :)

      Usuń
  8. Dla mnie też oba ładne. Lubię ciemnoniebieskie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakiś konkretny ulubiony lakier z tej kategorii?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...