niedziela, 30 września 2012

Essie - Merino Cool ze specjalną dedykacją ;)

Cześć! 

Dzisiaj bardzo wyczekiwany post, który chciałam zadedykować Karotce oczekującej ze zniecierpliwieniem na swatche Merino Cool ;) Doczekałaś się :D 

Bez zbytniego gadania przechodzę do kilku słów opisu tegoż lakieru, który to oszukał mnie bezczelnie i miał być brudnofioletowy z domieszką szarości, a jak nie pokazuje poniższe zdjęcie - nie jest ;) Na żywo jest zdecydowanie bardziej szary. I nadal nie zdecydowałam czy jest na tyle fajny, że będę go nosić czy nie, ale chyba jednak zostawię. 



MC to szarość z fioletowymi podtonami, kremowa, nieco szklista, ale kryjąca na tyle by dwie warstwy wystarczyły. Nakłada się gładko bez smug i prześwitów i zasychając nie bąbelkuje. Pędzelek jak to w tej wersji Essie - sama radość :D Schnie szybko i bezproblemowo. I właściwie nie wiem co więcej na jego temat powiedzieć, zatem zapraszam na zdjęcia :D 







Lubicie takie odcienie? Ja przyznam, że nie przepadam za wszelkimi grzybno-błotnymi i  MC jest jednym z niewielu, który mogłabym zaakceptować :) 


Pozdrowienia

M. 

13 komentarzy:

  1. Haha dzięki wielkie! :D kurczę, jednak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolorek! muszę koniecznie sobie taki sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię na jesień. Jesienią jestem błotnym potworem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam błotka :) Z kolei tutaj widzę naprawdę sporo fioletu z niewielką domieszką szarości, ale może faktycznie na żywo wygląda inaczej. Ogólnie kolor mi się podoba, chociaż nie przepadam za fioletami.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w swojej kolekcji ale jeszcze nie malowałam nim paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Karotka hehe.... Mogłam się tego spodziewać:D Lakier jest śliczny ale... Jak dobrze że mam podobne i aż tak mnie on nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba - jest na tyle uniwersalny, ale przy tym nienudny, że bym go zostawiła :)
    Piękne paznokcie poza tym i jak równo pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor i pięknie pomalowane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...