niedziela, 16 września 2012

(Lakierowe) zdobycze part 1. - Essie

Cześć! 

Wspomniałam ostatnio, że udało mi się upolować przez ostatni czas kilka lakierów Essie i dziś nadszedł dzień ich prezentacji/pochwalenia się ;) 

Większa część pochodzi z superpharm'owej promocji, ale jest i egzemplarz z wymiany z przemiłą Krzyklą, jest i pochodzący z Allegro, więc pełna dowolność.

Bez zbędnego gadania przejdźmy zatem do części gdzie lakieromaniaczki pasą oczy a reszta świata puka się w głowę ;) 

Blanc, Fiji, Tart Deco, Peach Daiquiri, Jag-u-are
Eternal Optimist, Lady Like, Island Hoping, Merino Cool, Decadent Dish

Blanc, Fiji, Tart Deco, Peach Daiquiri, Jag-u-are

Eternal Optimist, Lady Like, Island Hoping, Merino Cool, Decadent Dish

Reszta nabytków jutro ;) 

Tak więc którego Essiaka chcecie zobaczyć jako pierwszego? :) Dajcie znać! 

Pozdrawiam Was
M. 

38 komentarzy:

  1. http://9gag.com/gag/5349945 tak mi się przypomniało :) ładny zestaw,z paroma kolorami chętnie bym pokombinowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te lakiery:) Teraz muszę się zaopatrzyć w jakieś jesienno/zimowe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tych jesienno-zimowych jest dość dużo, chociaż stojąc przed szafą zawsze głupiałam i nie mogłam się zdecydować ;)

      Usuń
  3. O mamo oddaj chociaż jeden:)marzy mi się lakier Essie, ale stan mojego konta mi na nie nie pozwala...piękne wszystkie:)))trudno zdecydować który ma być pierwszy:)niech będzie Peach Daiquiri:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszłam ostatnio do wniosku, że nie będę kupowała milionastu lakierów tańszych marek, które mi odprysną po 1 dniu, jeśli mogę mieć jakość w dobrej cenie w mniejszej liczbie sztuk. Przeglądam często allegro w poszukiwaniu używanych w dobrej cenie i udało mi się kilka fajnych sztuk upolować za 60% ceny sklepowej :) (i nie mówię tu o 50zł za lakier, bo to jest rozbój w biały dzień!)

      Usuń
  4. Ekstaza :D. Cóż za piękny widok!

    OdpowiedzUsuń
  5. a można wiedzieć o jaką superpharmową promocję chodzi??!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do środy 19.09 jest -25% na cały asortyment lakierów do paznokci, wszystkich marek.

      Usuń
  6. Te na ostatnim zdjęciu szczególnie zwróciły moją uwagę :) Piękna kolekcja i pomyslec , że masz ich jeszcze więcej :O :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten rządek to zestaw typowo na jesień - do tej pory nie miałam w zbiorku lakierów w takich barwach w ogóle!

      Usuń
  7. piękne kolory! szczegolnie Peach Daiquiri mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak patrzę i wciąż się zastanawiam, który chciałabym zobaczyć jako pierwszy... ale tak naprawdę każdy jest śliczny i równie zachęcający ;-) Także wybór pozostawiam Tobie i innym. Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej pokazałbym je wszystkie naraz, ale nie odda to ich całkowitego uroku ;)

      Usuń
  9. Śliczności! Marznie każdej lakieromaniaczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też powiększyłam swoją kolekcję i to sporo.
    Część z Twoich kolorów zamieszkała też u mnie.
    Chciałabym jeszcze tylko dołożyć coś z czerwieni, dlatego poproszę o Jag-u-ara.
    Niech Ci się dobrze noszą... :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jag-u-are jest boski! Czerwony shimmer z lekkim złotym poblaskiem, co nieco ociepla kolor, ale na paznokciach wygląda jak lakier auta - najlepiej również Jaguara ;) Mówię już teraz, ze to piękna czerwień i warta miejsca w lakierowym zbiorku (a mam tych odcieni trochę ;))

      Usuń
  11. Zazdroszczę kolekcji :) Najbardziej ciekawa jestem Merino Cool i Peach Daiquiri :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę nabytków:) Kocham czerwienie, więc poproszę Jag-u-are:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maniu bierz Jaga w ciemno, fajoski jest :D Ale swatch będzie, obiecuję :)

      Usuń
  13. Sporo ich, ale przepiękna kolekcja, zazdroszczę. Wstyd, ale sama nie mam jeszcze żadnego Essie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czas to zmienić - Essie to moje ostatnie odkrycie lakierowe :)

      Usuń
  14. a ja nie mam żadnego :D może to szczęście, że u mnie nie ma superpharm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można się odezwać do jakiejś dobrej duszy ;)

      Usuń
  15. To ja poproszę Jag-u-are i Merino Cool :] Ja też zaopatrzyłam się w tym miesiącu z pięć nowych Esiątek, ale mam wrażenie, że to jeszcze nie koniec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :) Ta promocja już się skończyć powinna, bo mam ochotę na kolejne sztuki :D

      Usuń
    2. No i dokupiłam jeszcze trzy i ciągle mi mało! Dobrze, że jutro już będzie po promocji! ;)

      Usuń
    3. Jakie, jakie, jakie.... Pochwal się!

      Usuń
    4. Peach Daiquiri, Island Hopping i Virgin Orchid, a wcześniej w tej samej promocji Watermelon, Sand Tropez i Sexy Divide :P

      Usuń
  16. Decadent Dish poproszę, ciekawie wygląda w buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie oczywiście - z testów jednorazowych mogę powiedzieć, że to całkiem udany shimmerowy melanż brązu i bordo :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...