poniedziałek, 17 września 2012

(Lakierowe) zdobycze part. 2

Cześć! 

Tym razem przychodzę do Was z zaplanowanym postem - resztą dobytku jaki udało mi się upolować dzięki: 

  • Kasi
  • Mai
  • wyprzedażom
  • sklepowi H&M ;)
  • i Allegro 
Część z tych lakierów jest używana, część nowa, ale każdy cieszy mnie tak samo :) A szczególnie flejksy z H&M - serdecznie je polecam wszystkim maniaczkom tego koloru i wykończenia :)

Ger-manicure, Bastille my Heart, Tickle My France-y ♥
Orly Pixie Stix, CG Hey Sailor, Zoya Valerie, H&M New Moon, Essence Gold  Fever, Modern Romance
Który z nich podoba Wam się najbardziej? Napiszcie w komentarzach a trafi do swatchowej poczekalni zaraz po tych wszystkich Essiakach, które już grzeją kolejkę ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie i idę dalej jopić się na własne paznokcie ;) 
M. 

13 komentarzy:

  1. Kolor Orly wydaje się być ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się oba z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoty glitter jest fajny, bo mocno napakowany drobinami :)

      Usuń
  3. 3 na pierwszym zdjęciu jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jeden z popularniejszych odcieni OPI na świecie i jeden z ładniejszych odcieni nude jakie widziałam :)

      Usuń
  4. Wszystkie wyglądają cudownie, ale stawiam na pierwszą trójkę: Ger-manicure, Bastille my Heart, Tickle My France-y:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPI górą ;) Mam już kolejne typy z tej firmy :)

      Usuń
  5. wszystkie śliczne, następnym razem jak będę w h&m to muszę przyjrzeć się temu maleństwu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brać maleństwo koniecznie zanim wykupią :D

      Usuń
  6. Zoya Valerie i Bastille my Heart poproszę :)

    Staram się walczyć na lakierowym nałogiem :)a u Ciebie widzę udane polowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoyka jest piękna, zdecydowanie. Bastylię chciałam mieć od dawna i w końcu mi się udało ją upolować ;) Teraz przez jakiś czas spokój z lakierami ( tak sobie naiwnie wmawiam ;))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...