wtorek, 4 września 2012

Małe ogłoszenie :)

Cześć! 

Chciałabym Wam przekazać kilka informacji z frontu i potwierdzić, że żyję :)
Nadal nie mam jak publikować regularnie notek, ale obiecuję, że w końcu doprowadzę te wszystkie sprawy do końca i zasypię Was natłokiem swatch'y. A będzie co oglądać, bo przybyło mi kilka Essiaków, kilka OPIków i kilka sztuk lakierów innych firm, poza tym nadal na opublikowanie czeka Dupe or not? z granatowymi lakierami i mnóstwo innych postów z recenzjami :)

Tęsknie (bardzo!) za regularnym blogowanie i kontaktem z Wami, ale pisanie to moje hobby, a w tej chwili priorytetem jest jednak praca magisterska :) która już jest na finiszu, teraz tylko czekam na opinię Promotora :) 


Mam nadzieję, że zaglądacie tu czasem, tęsknicie i oczekujecie na nowe wieści.

A jeśli drogi Czytelniku trafiłeś tutaj pierwszy raz, zapewniam Cię, że przerwa w blogu jest chwilowa i już niedługo wrócę, więc nie uciekaj stąd tak szybko ;) 


Pozdrawiam Was serdecznie i trzymajcie za mnie kciuki, najlepiej mocno :)

M. 

9 komentarzy:

  1. hę, łączę się w bólu magisterkowym. ja czasem coś napiszę na blogu, żeby całkiem nie zwariować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że nie jestem jedyna, która nadal się męczy z tym cholerstwem :D

      Usuń
  2. Trzymam kciuki i wracaj szybko, bo jestem ciekawa Twoich OPIków i Essiaków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :* życzę szybkiego finału i wyglądam na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...