piątek, 19 października 2012

Austriackie zdobycze :)

Cześć! 

Najpierw przypominajka - ROZDANIE (klik!)

Jak zaraz zobaczycie aparatu nadal nie udało mi się odzyskać, ale toster świetnie się w tej roli spisuje ;) Jak cześć z Was wie, miałam możliwość złożenia zamówienia u Dobrej Duszy, sztuk dwie, które spędzały ostatni tydzień w Wiedniu. Lista powstała z Waszą pomocą została zrealizowana jak widać w dużym stopniu (niestety nic z p2 nie udało upolować), najbardziej cieszę się z żelowych linerów Maybelline i korektora Alverde (propozycja Zoili ;)) i już niedługo będę testować, testować, testować :) 
Z powodu nieporozumienia olejek anty-cell stał się peelingującym-żelem... Zużyję, tak czy inaczej ;) 


Będziecie czekać na recenzję któregoś z tych produktów? Podzielcie się opinią :) 

Pozdrawiam
M. 

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że korektor się u ciebie spisze :). Ciekawe łupy, bardzo ciekawi mnie olejek Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa jakie cudowności zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. same wspaniałości, niczego nie testowałam, więc chętnie poczytam, ale najbardziej jestem ciekawa korektora:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wszystkim chętnie poczytam, choć niektóre produkty posiadam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdraszczam wszystkiego!:)a najbardziej eyelinerów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakołyki. Będę na pewno czekała na recenzję wszystkiego, ale w szczególności eyelinera z Maybellina, bo choć polecano mi go kilka razy zawsze go w końcu odkładam w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tych kosmetyków- ja wolę nie czekac na recenzje bo jak bd pozytywna to bd żałowała , ze ich nie ma w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  8. La fantastico:) ciekawa jestem Twojej opinii na temat korektora

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...