piątek, 12 października 2012

Essence Wild Craft LE - 04 Rosewood Hood Nail polish

Cześć! 

Dzisiaj szybkie swatche cielistego lakieru z bardzo udanej limitowanki Essence :) To najjaśniejszy odcień - porcelanowy z delikatną nutką różu i srebrnym połyskiem. Jest jasny, ale widoczny, nawet na moich dłoniach, z pewnością nie jest to kolor skóry ;) 

Co mogę powiedzieć o nim po pierwszych testach? Przede wszystkim jest niemiłosiernie gęsty i trezba mocno uważać, żeby nie przesadzić z grubością warstw. Kryje po dwóch, trzecia jest już zbędna, bo daje wrażenie skorupy i sztucznych paznokci. Schnie szybko, mimo swojej konsystencji i nie bąbelkuje :) Pędzelek jest delikatnie mówiąc niefajny, ale sam lakier wynagradza wszystko :) 

Mimo szerokiej kolekcji odcieni nude takiego jeszcze nie mam :D 





Lubicie takie odcienie? Bo ja twierdzę, że nigdy nie ma ich za dużo ;)

Pozdrowienia
M. 

20 komentarzy:

  1. Bardzo uniwersalny kolor, lubię takie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie pasuje do Twoich dłoni.
    co ja bym dała za takie skórki :x

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go mieć, strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupiłam go ale kurcze kusisz, taki ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, ale mam już przesyt nudziaków :) jesień i zima nastraja mnie na ciemne, zdecydowane kolory - czerń, czerń z drobinkami, fiolet, bordo... ja z tej limitki nie znalazłam dla siebie nic - skusiłam się na szminkę w tym samym kolorze, co twój lakier i według mnie essence zrobiło totalnego gniota. po jednym użyciu na moich ustach pojawiły się suche skórki, pomadka jest miękka i ściera się jak szalona. to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda :) Lubię takie niepozorne nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z trójki którą mam z tym pracuje się NAJGORZEJ :(

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię nudziaczki

    a ten ma jeszcze tak uroczą nazwę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio nie mam szczęścia do lakierów Essnce, chociaż ten wygląda ciekawie;) Również lubię nudziaki i tak - nigdy ich za wiele!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda... takich nudziaków nigdy za wiele:) Ładniutki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się. I zaczęłam nawet myśleć o zakupie.. ale już mi lakierów starczy...

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie kolory, jednak tutaj trochę zniechęca ten shimmer, połysk czy jak to tam nazwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardszo ładny, w ogóle masz śliczne paznokcie, na których wszystko ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi akurat nie przeszkadza ten lakier w żadnym stopniu, uważam, że konsystencja jest ok ;) cieszę się, że go kupiłam, bo kolorek naprawdę śliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...