czwartek, 11 października 2012

Essence'owe łupy - Wild Craft LE

Cześć! 

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moim łupem z bardzo wyczekiwanej przeze mnie edycji limitowanej Essence, którą to Natura wprowadzała do drogerii chyba od września ;) Oficjalnie limitka pojawiła się na początku tego tygodnia i udało mi się trafić na pełniutki stand :) Nastawiałam się co prawda na porwanie również rozświetlacza i pędzla, ale po testach naocznych odpuściłam sobie :) 
Zamiast tego upolowałam dwie kredki: kajal o absolutnie prześlicznym kolorze Taupe me! i wycofaną już chyba osławioną LLkę (Long Lasting Eye Pencil) w kolorze Think Khaki! 

I dla Was też coś mam z tej LE, ale o tym będzie jutro ;) 


A kredki są niefotogeniczne w tym świetle, więc będą innym razem :P 

I muszę się poskarżyć, że w trakcie robienia zdjęć padła mi lampka z zestawu do namiotu bezcieniowego i teraz pracuję tylko na jednej, czego paskudny efekt widać powyżej :/ 

Dobrej nocy :)
M. 

19 komentarzy:

  1. Natura wprowadziła tę limitkę od września? Właśnie na początku tego tygodnia weszła do wszystkich Natur :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec sierpnia na fejsie twierdzili, że wejdzie we wrześniu, potem to odwlekali i odwlekali i weszła dopiero teraz ;)

      Usuń
  2. dokładnie ten sam zestaw + paletka do brwi lecą już do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ją obmacać, bo moja sephorowa już dogorywa, a ja bez cieni do brwi się nie ruszam.

      Usuń
  3. Ja upolowałam wszystkie lakiery z tej limitki i jeszcze parę łupów z nowej limitki Catrice. Jednak nic dla siebie- wszystko oddaję na rozdaniu, na które zapraszam- może upolujesz jeszcze więcej limitowanych łupów ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie akurat te dwa pozostałe nie podeszły :)

      Usuń
  4. jak patrzę na tą kolekcję to sama jestem wild że jej jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja trafiłam tylko na przebrane standy Essence i Catrice :P No trudno... Jeden cień i x lakierów mniej ;))

    Ładne zdobycze Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbijesz sobie w Essiakach ;)

      Zdobyłam to co chciałam, pewnie, że nic unikalnego, ale cienie absolutnie podbiły moje serduszko :)

      Usuń
  6. Ja również trafiłam na przebrany standard:( Chciałam pędzel a tu niestety brak..zastanawiam się nad jednym z lakierów ale zobaczymy :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej Naturze Essence z nową kolekcją nie ma wcale, natomiast jest pełen stand z Catrice, więc skusiłam się na lakier. Cienie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam ją, ale na lakiery nawet nie spojrzałam, co jest nieco dziwne ;)

      Usuń
  8. U mnie wykupili limitkę w kilka dni :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...