środa, 31 października 2012

OPI - German-icure czyli jeden z dwóch :)

Cześć! 

Zapewne niecierpliwie oczekujecie na wyniki rozdania - będą jutro, jak tylko uporam się z liczeniem ;) 

Dzisiaj natomiast chciałam pokazać Wam jednego z nabytych jakiś czas temu OPIków z kolekcji niemieckiej na jesień 2012 - German-icure. Długo wahałam się między nim a Oktoberfest'em, ale koniec końców kupiłam oba ;) 
German-icure to ciemna, metaliczna wręcz miedź wymieszana z brązem i bordo. Na paznokciach jest nawet ciemniejsza niż w butelce, ale nadal widać, że to kolor, a nie czerń z domieszką. W świetle dziennym shimmer lśni niesamowicie. Nakłada się bardzo gładko i nie bąbelkuje schnąc. Pędzelek jest średniej wielkości i całkiem wygodnie się nim manewruje, chociaż wolałabym, żeby był zaokrąglony na końcu jak w przypadku Essie. Dwie warstwy dają pełne krycie. Nieutrwalony topem trzyma się na mnie 3-4 dni, choć w trzecim dniu końcówki zaczynają się nieco ścierać. Zmywa się bezproblemowo i nie barwi płytki. Dostępny w Sephorze, Douglasie i w sklepach internetowych. 

Sprawdźcie same jaki jest fajny ;) 




Mogę powiedzieć, że pod względem ciemnych odcieni OPI nie zawiodło po raz kolejny :) A ten konkretny egzemplarz jest zdecydowanie lepszy jakościowo niż moje wcześniejsze lakiery z tej firmy. Może dlatego, że jest z Ameryki... ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie
M.

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek, sama nie mam u siebie takich odcieni, ale ten jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za odcieniami miedzi na paznokciach, ale ten kolor zdecydowanie ma w sobie to "coś". Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobny odcień z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zazdroszczę :) przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny!! taki troszkę wampirzy :D cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moja bajka ale na Twoich paznokciach wygląda świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, trochę kojarzy mi się z Decadent Dish z Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne pazurki i kolorek również :)
    Moje są raczej "zwyczajne" ;)
    Zapraszam do mnie - można cenić ;) i przy okazji może skorzystać z okazji i zgłosić swoją kandydaturę do konkursu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te dwa kolorki chyba najbardziej mi się podobały :) jeśli chodzi o ten kolorek, to mam orly - smolder, który jest bardzo podobny. i równie mocno mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...